דף הבית » להעביר את הזמן » מקור שם המשפחה פינטו

מקור שם המשפחה פינטו

2023-06-02 06:01:00+02:00

מה פירוש שם המשפחה פינטו?

שם המשפחה פינטו הוא ממקור פורטוגזי והוא נגזר מהמילה הלטינית "pintus", שפירושה "צבוע" או "צבוע". הוא האמין כי השם ניתן לאלה שהיו להם פנים או שיער צבעוניים או צבועים. ההערכה היא שהשם ניתן גם למי שהיה להם מעיל נשק בצבעים עזים או צבועים. שם המשפחה פינטו נמצא לרוב בפורטוגל, ברזיל וספרד. בפורטוגל, השם נמצא לרוב באזור הצפוני של המדינה. בברזיל, השם נמצא לרוב במדינות ריו דה ז'ניירו, מינאס ז'ראיס וסאו פאולו. בספרד, השם נמצא לרוב באזורי גליציה, אסטוריאס וקסטיליה אי לאון.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פינטו

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה פינטו, ביניהם השחקנית והזמרת הברזילאית, תאליה פינטו; השחקן הספרדי, אנטוניו פינטו; הכדורגלן הפורטוגלי, ריקרדו פינטו; והכדורגלן הברזילאי, דייגו פינטו.

השכיחות של שם המשפחה פינטו

שם המשפחה פינטו הוא שם נפוץ מאוד בפורטוגל, ברזיל וספרד. בפורטוגל, השם הוא שם המשפחה ה-35 בשכיחותו, עם כ-1.2 מיליון אנשים בעלי שם המשפחה. בברזיל, השם הוא שם המשפחה ה-15 בשכיחותו, עם כ-1.7 מיליון אנשים בעלי שם המשפחה. בספרד, השם הוא שם המשפחה ה-24 בשכיחותו, עם כמיליון אנשים בעלי שם המשפחה. שם המשפחה פינטו נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. בארצות הברית, השם הוא שם המשפחה ה-5,845 הנפוץ ביותר, כאשר כ-15,000 אנשים בעלי שם המשפחה. בקנדה, השם הוא שם המשפחה ה-2,732 הנפוץ ביותר, כאשר כ-5,000 אנשים בעלי שם המשפחה. באוסטרליה, השם הוא שם המשפחה ה-1,819 הנפוץ ביותר, כאשר כ-4,000 אנשים בעלי שם המשפחה. בניו זילנד, השם הוא שם המשפחה ה-1,819 הנפוץ ביותר, כאשר כ-2,000 אנשים בעלי שם המשפחה.

סיכום

שם המשפחה פינטו הוא ממקור פורטוגזי והוא נגזר מהמילה הלטינית "pintus", שפירושה "צבוע" או "צבוע". הוא נמצא לרוב בפורטוגל, ברזיל וספרד, ונמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה פינטו, ביניהם השחקנית והזמרת הברזילאית, תאליה פינטו; השחקן הספרדי, אנטוניו פינטו; הכדורגלן הפורטוגלי, ריקרדו פינטו; והכדורגלן הברזילאי, דייגו פינטו. שם המשפחה פינטו הוא שם נפוץ מאוד בפורטוגל, ברזיל וספרד, והוא נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן