דף הבית » מגזין » מקור שם המשפחה סרוסי: מדריך מקיף

מקור שם המשפחה סרוסי: מדריך מקיף

2023-04-30 20:16:00+02:00

מהו מקור שם המשפחה סרוסי?

שם המשפחה סרוסי הוא ממוצא יהודי, ומאמינים שמקורו במזרח התיכון. השם נגזר מהמילה העברית "סרוסי", שפירושה "מבורך". מאמינים שהשם ניתן למי שהתברך על ידי אלוהים. השם נמצא גם במדינות אחרות, כמו ספרד, איטליה וצרפת. שם המשפחה סרוסי נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה היהודי השני בשכיחותו. הוא נמצא גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה היהודי הרביעי בשכיחותו. השם נמצא גם במדינות אחרות, כמו קנדה, בריטניה ואוסטרליה.

תפוצה גיאוגרפית של שם המשפחה סרוסי

שם המשפחה סרוסי נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה היהודי השני בשכיחותו. הוא נמצא גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה היהודי הרביעי בשכיחותו. השם נמצא גם במדינות נוספות, כמו קנדה, בריטניה ואוסטרליה. בישראל, שם המשפחה סרוסי נמצא לרוב בערים ירושלים, תל אביב וחיפה. בארצות הברית, השם נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה. בקנדה, השם נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. בבריטניה, השם נמצא לרוב בערים לונדון, מנצ'סטר וברמינגהם. באוסטרליה, השם נמצא לרוב בערים סידני, מלבורן ובריסביין.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סרוסי

יש כמה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה סרוסי. אלה כוללים את ראש ממשלת ישראל אהוד אולמרט, נשיא ישראל שמעון פרס ושר הביטחון הישראלי אהוד ברק. אנשים מפורסמים נוספים בעלי שם המשפחה סרוסי כוללים את השחקנית הישראלית גל גדות, הזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל והשחקן הישראלי ליאור אשכנזי.

אהוד אולמרט

אהוד אולמרט הוא פוליטיקאי ישראלי שכיהן כראש ממשלת ישראל בשנים 2006 עד 2009. הוא נולד בשנת 1945 בבנימינה, ישראל, למשפחה של עולים יהודים מפולין. אולמרט הוא חבר מפלגת קדימה וראש עיריית ירושלים לשעבר. הוא גם שר התעשייה והמסחר לשעבר, שר הבריאות ושר החוץ.

שמעון פרס

שמעון פרס הוא פוליטיקאי ישראלי שכיהן כנשיא ישראל בשנים 2007 עד 2014. הוא נולד בשנת 1923 בוויסנייב, פולין, למשפחה של מהגרים יהודים מבלארוס. פרס הוא חבר מפלגת העבודה ולשעבר ראש ממשלת ישראל. הוא גם שר ביטחון ושר חוץ לשעבר.

אהוד ברק

אהוד ברק הוא פוליטיקאי ישראלי שכיהן כשר הביטחון של ישראל בשנים 2007 עד 2013. הוא נולד בשנת 1942 בקיבוץ משמר העמק, ישראל, למשפחה של עולים יהודים מרומניה. ברק הוא חבר מפלגת העבודה ולשעבר ראש ממשלת ישראל. הוא גם רמטכ"ל לשעבר של צבא ההגנה לישראל.

גל גדות

גל גדות היא שחקנית ישראלית המוכרת בעיקר בזכות תפקידה כוונדר וומן ביקום המורחב של DC. היא נולדה בשנת 1985 בראש העין, ישראל, למשפחה של עולים יהודים מפולין. גדות ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסרטים באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק, וונדר וומן וליגת הצדק.

עידן רייכל

עידן רייכל הוא זמר-יוצר ישראלי הידוע בעיקר בזכות פרויקט מוזיקת העולם שלו, פרויקט עידן רייכל. הוא נולד בשנת 1977 בכפר סבא, ישראל, למשפחה של עולים יהודים מאתיופיה. רייכל ידוע בעיקר בזכות אלבומיו The Idan Raichel Project, Within My Walls ו- Quarter to Six.

ליאור אשכנזי

ליאור אשכנזי הוא שחקן ישראלי המוכר בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים נישואים מאוחרים, ללכת על המים והערת שוליים. הוא נולד בשנת 1966 בתל אביב, ישראל, למשפחה של עולים יהודים מרומניה. אשכנזי ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים נישואים מאוחרים, הליכה על המים והערת שוליים. שם המשפחה סרוסי הוא שם ייחודי ומעניין עם היסטוריה עשירה. זהו שם שמזוהה עם אנשים מפורסמים רבים, ונמצא במדינות רבות ברחבי העולם. השם הוא תזכורת להיסטוריה הארוכה והמפורסמת של העם היהודי, ומהווה עדות לחוסן וחוזקו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן