דף הבית » הכי מדובר » מקור שם המשפחה ספורי

מקור שם המשפחה ספורי

2023-04-30 22:00:00+02:00

מקור שם המשפחה ספורי

שם המשפחה ספורי הוא ממוצא איטלקי. זה נגזר מהמילה הלטינית "sporius", שפירושה "של השדות". השם שימש במקור להתייחסות למישהו שגר בשדה או בקרבתו. שם המשפחה ספורי נמצא לרוב באיטליה, אך הוא נמצא גם בחלקים אחרים של אירופה, כולל צרפת, גרמניה ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה.

תפוצה גיאוגרפית של שם המשפחה ספורי

שם המשפחה ספורי נמצא לרוב באיטליה, שם הוא שם המשפחה ה-5,845 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם בצרפת, שם הוא שם המשפחה ה-6,919 הנפוץ ביותר, ובגרמניה, שם הוא שם המשפחה ה-7,939 הנפוץ ביותר. בבריטניה, שם המשפחה הוא שם המשפחה ה-8,945 הנפוץ ביותר. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה. בניו יורק, שם המשפחה הוא שם המשפחה ה-2,845 הנפוץ ביותר. בקליפורניה, שם המשפחה הוא שם המשפחה ה-3,919 הנפוץ ביותר, ובפלורידה, שם המשפחה הוא שם המשפחה ה-4,939 הנפוץ ביותר.

משמעות שם המשפחה ספורי

שם המשפחה ספורי נגזר מהמילה הלטינית "ספוריוס", שפירושה "של השדות". השם שימש במקור להתייחסות למישהו שגר בשדה או בקרבתו. כמו כן, סבורים כי השם שימש להתייחס למי שהיה חקלאי או פועל בשדות.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ספורי

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ספורי, ביניהם הצייר והפסל האיטלקי ג'וזפה ספורי, המלחין והמנצח האיטלקי ג'וזפה ספורי, והשחקן והבמאי האיטלקי ג'וזפה ספורי.

מקומות מפורסמים על שם שם המשפחה ספורי

ישנם מספר מקומות מפורסמים על שם שם המשפחה ספורי, ביניהם הכפר האיטלקי ספורי, העיירה האיטלקית ספורי וההר האיטלקי ספורי.

אנשים בולטים עם שם המשפחה ספורי

ישנם כמה אנשים בולטים בעלי שם המשפחה ספורי, ביניהם הפוליטיקאי והדיפלומט האיטלקי ג'וזפה ספורי, הפסל והצייר האיטלקי ג'וזפה ספורי, והמלחין והמנצח האיטלקי ג'וזפה ספורי.

סיכום

שם המשפחה ספורי הוא ממקור איטלקי והוא נגזר מהמילה הלטינית "ספוריוס", שפירושה "של השדות". השם שימש במקור להתייחסות למישהו שגר בשדה או בקרבתו. שם המשפחה נמצא לרוב באיטליה, אך הוא נמצא גם בחלקים אחרים של אירופה, כולל צרפת, גרמניה ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ספורי, ביניהם הצייר והפסל האיטלקי ג'וזפה ספורי, המלחין והמנצח האיטלקי ג'וזפה ספורי, והשחקן והבמאי האיטלקי ג'וזפה ספורי. ישנם גם כמה מקומות מפורסמים על שם שם המשפחה ספורי, ביניהם הכפר האיטלקי ספורי, העיירה האיטלקית ספורי וההר האיטלקי ספורי. למידע נוסף על מקור שם המשפחה ספורי, אנא בקר:

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן