דף הבית » להעביר את הזמן » מקור שם המשפחה סננס

מקור שם המשפחה סננס

מקור שם המשפחה סננס

מקור שם המשפחה סננס

שם המשפחה סאנס הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהשם האישי סן, שהוא דמעות של השם אלכסנדר. השם נגזר מהיוונית alexein, שפירושה "להגן" או "לעזור". שם המשפחה Sannes נמצא בגרמניה, הולנד ובחלקים אחרים באירופה.

משמעות שם המשפחה סננס

שם המשפחה סאנס נגזר מהשם האישי סן, שהוא דמעות של השם אלכסנדר. השם נגזר מהיוונית alexein, שפירושה "להגן" או "לעזור". שם המשפחה Sannes נמצא בגרמניה, הולנד ובחלקים אחרים באירופה.

תפוצה גיאוגרפית של שם המשפחה Sannes

שם המשפחה Sannes נמצא לרוב בגרמניה, שם הוא שם המשפחה ה-5,822 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם בהולנד, שם הוא שם המשפחה ה-1,890 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של אירופה, כמו אוסטריה, שוויץ ודנמרק.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Sannes

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סאנס, ביניהם השחקן והבמאי הגרמני הנס סאנס, השחקן והבמאי ההולנדי יאן סאנס, והשחקן והבמאי הגרמני פיטר סאנס.

סמל משפחת סננס וסמל

סמל משפחת סננס וסמל הוא מגן עם רקע שחור ושברון לבן. המגן מחולק לארבעה חלקים, עם שברון לבן במרכז. הסמל מכוסה בכתר וזוג כנפיים.

סיכום

שם המשפחה סאנס הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהשם האישי סן, שהוא דמעות של השם אלכסנדר. השם נגזר מהיוונית alexein, שפירושה "להגן" או "לעזור". שם המשפחה Sannes נמצא בגרמניה, הולנד ובחלקים אחרים באירופה. הוא נמצא לרוב בגרמניה, שם הוא שם המשפחה ה-5,822 הנפוץ ביותר. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סאנס, ביניהם השחקן והבמאי הגרמני הנס סאנס, השחקן והבמאי ההולנדי יאן סאנס, והשחקן והבמאי הגרמני פיטר סאנס. סמל משפחת סננס וסמל הוא מגן עם רקע שחור ושברון לבן. המגן מחולק לארבעה חלקים, עם שברון לבן במרכז. הסמל מכוסה בכתר וזוג כנפיים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן