דף הבית » מעניין » מקור שם המשפחה סלה

מקור שם המשפחה סלה

מקור שם המשפחה סלה

מהו מקור שם המשפחה סלה?

שם המשפחה סלה הוא ממוצא איטלקי והוא נגזר מהמילה הלטינית "סלה", שפירושה "מושב". מאמינים כי השם ניתן במקור למי שהיה יצרן כיסאות או מוכר כיסאות. שם המשפחה נמצא לרוב באיטליה, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ספרד, פורטוגל, צרפת וארצות הברית.

מה המשמעות של שם המשפחה סלה?

משמעות שם המשפחה סלה היא "מושב" או "כיסא". מאמינים כי השם ניתן במקור למי שהיה יצרן כיסאות או מוכר כיסאות. השם קשור גם למילה האיטלקית "sellaio", שפירושה "יוצר כיסאות".

איפה שם המשפחה סלה הכי נפוץ?

שם המשפחה סלה נמצא לרוב באיטליה, שם הוא שם המשפחה ה-24 בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ספרד, פורטוגל, צרפת וארצות הברית. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סלה

ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה סלה, כולל:

  • השחקן והבמאי האיטלקי קרלו סלה
  • הזמר והכותב האיטלקי פרנצ'סקו סלה
  • השחקן והבמאי האיטלקי רוברטו סלה
  • השחקן והבמאי האיטלקי ויטוריו סלה
  • השחקן והבמאי האמריקאי טוני סלה

שם המשפחה סלה הוא ממוצא איטלקי והוא נגזר מהמילה הלטינית "סלה", שפירושה "מושב". מאמינים כי השם ניתן במקור למי שהיה יצרן כיסאות או מוכר כיסאות. שם המשפחה נמצא לרוב באיטליה, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ספרד, פורטוגל, צרפת וארצות הברית. משמעות שם המשפחה סלה היא "מושב" או "כיסא". מאמינים כי השם ניתן במקור למי שהיה יצרן כיסאות או מוכר כיסאות. אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה סלה כוללים את השחקן והבמאי האיטלקי קרלו סלה, הזמר והיוצר האיטלקי פרנצ'סקו סלה, השחקן והבמאי האיטלקי רוברטו סלה, השחקן והבמאי האיטלקי ויטוריו סלה, והשחקן והבמאי האמריקאי טוני סלה. השכיחות של שם המשפחה סלה ב ניתן לראות מדינות שונות בסרטון למטה . ברור ששם המשפחה נפוץ ביותר באיטליה, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ספרד, פורטוגל, צרפת וארה"ב. לסיכום, שם המשפחה סלה הוא ממוצא איטלקי והוא נגזר מהמילה הלטינית "סלה", שפירושו "מושב". מאמינים כי השם ניתן במקור למי שהיה יצרן כיסאות או מוכר כיסאות. שם המשפחה נמצא לרוב באיטליה, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ספרד, פורטוגל, צרפת וארצות הברית. משמעות שם המשפחה סלה היא "מושב" או "כיסא". אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה סלה כוללים את השחקן והבמאי האיטלקי קרלו סלה, הזמר והיוצר האיטלקי פרנצ'סקו סלה, השחקן והבמאי האיטלקי רוברטו סלה, השחקן והבמאי האיטלקי ויטוריו סלה, והשחקן והבמאי האמריקאי טוני סלה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן