דף הבית » מומלץ בהקדם » מקור שם המשפחה סבן

מקור שם המשפחה סבן

2023-04-30 16:42:00+02:00

משמעות שם המשפחה סבן

שם המשפחה סבן הוא ממקור עברי, והוא נגזר מהמילה העברית "שבת", שפירושה "מנוחה". מאמינים כי שם המשפחה ניתן במקור למי שהיה שומר שבת, או למי שהיה מסור לשמירת השבת. שם המשפחה סבן נמצא גם בשפות אחרות, כמו ערבית, שם הוא נגזר מהמילה "סבח", שפירושה "בוקר". זה מצביע על כך ששם המשפחה ניתן במקור למי שהיה קם מוקדם, או למי שהיה מסור לשמירת הבוקר.

שכיחות שם המשפחה סבן

שם המשפחה סבן נמצא לרוב בישראל, שם הוא אחד משמות המשפחה הפופולריים ביותר. לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בישראל, שם המשפחה סבן הוא שם המשפחה ה-18 בשכיחותו בארץ. הוא נמצא גם במדינות אחרות במזרח התיכון, כמו לבנון, סוריה וירדן. שם המשפחה סבן נמצא גם במקומות אחרים בעולם, כמו ארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-5,819 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם בבריטניה, שם הוא שם המשפחה ה-1,813 הנפוץ ביותר. שם המשפחה סבן נמצא גם באזורים אחרים באירופה, כמו צרפת, שם הוא שם המשפחה ה-1,813 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם בגרמניה, שם הוא שם המשפחה ה-1,813 הנפוץ ביותר.

אנשים בולטים עם שם המשפחה סבן

יש הרבה אנשים בולטים בעלי שם המשפחה סבן, ביניהם מאמן הכדורגל האמריקאי ניק סבן, הזמרת והפזמונאית הישראלית קרן אן סבן והשחקנית והדוגמנית הישראלית גל סבן. ניק סבן הוא מאמן כדורגל אמריקאי שכיום הוא המאמן הראשי של קבוצת הפוטבול של אוניברסיטת אלבמה. הוא נחשב כאחד המאמנים הגדולים ביותר בתולדות הכדורגל של המכללות, והוא זכה בשש אליפויות לאומיות. קרן אן סבן היא זמרת ופזמונאית ישראלית שהוציאה מספר אלבומים וסינגלים. היא ידועה בסגנון המוזיקה הייחודי שלה, המשלב אלמנטים של פולק, פופ וג'אז. גל סבן היא שחקנית ודוגמנית ישראלית שהופיעה במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסרטים "החוב" ו"הבועה".

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סבן

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה סבן, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, נשיא ישראל ראובן ריבלין, והזמר והיוצר הישראלי דיוויד ברוזה. בנימין נתניהו הוא ראש ממשלת ישראל הנוכחי וראש מפלגת הליכוד. הוא מכהן כראש ממשלה מאז 2009, והוא ראש הממשלה המכהן הארוך ביותר בתולדות ישראל. ראובן ריבלין הוא נשיא ישראל הנוכחי וראש מפלגת הליכוד. הוא מכהן כנשיא מאז 2014, והוא הנשיא הראשון שנבחר בהצבעה עממית ישירה. דיוויד ברוזה הוא זמר ופזמונאי ישראלי המוכר בעיקר בזכות שירו "יהי טוב", שהיה להיט בישראל בשנות ה-70. הוא ידוע גם בשיתופי הפעולה שלו עם אמנים אחרים, כמו הזמר והיוצר האמריקאי ג'קסון בראון.

מקור שם המשפחה סבן בארצות אחרות

שם המשפחה סבן נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-5,819 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם בבריטניה, שם הוא שם המשפחה ה-1,813 הנפוץ ביותר. בארצות הברית, שם המשפחה סבן נמצא לרוב במדינות קליפורניה, ניו יורק ופלורידה. בבריטניה, שם המשפחה סבן נמצא לרוב בערים לונדון, ברמינגהאם ומנצ'סטר. שם המשפחה סבן נמצא גם במדינות אחרות באירופה, כמו צרפת, שם הוא שם המשפחה ה-1,813 בשכיחותו. הוא נמצא גם בגרמניה, שם הוא שם המשפחה ה-1,813 הנפוץ ביותר. בצרפת, שם המשפחה סבן נמצא לרוב בערים פריז, ליון ומרסיי. בגרמניה, שם המשפחה סבן נמצא לרוב בערים ברלין, מינכן והמבורג. שם המשפחה סבן נמצא גם במקומות אחרים בעולם, כמו אוסטרליה, שם הוא שם המשפחה ה-1,813 הנפוץ ביותר. באוסטרליה, שם המשפחה סבן נמצא לרוב בערים סידני, מלבורן ובריסביין. שם המשפחה סבן נמצא גם בחלקים אחרים של אסיה, כמו יפן, שם הוא שם המשפחה ה-1,813 בשכיחותו. ביפן, שם המשפחה סבן נמצא לרוב בערים טוקיו, אוסקה ונגויה. לסיכום, שם המשפחה סבן הוא ממקור עברי, והוא נגזר מהמילה העברית "שבת", שפירושה "מנוחה". הוא נמצא לרוב בישראל, שם הוא אחד משמות המשפחה הפופולריים ביותר. שם המשפחה סבן נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, בריטניה, צרפת, גרמניה, אוסטרליה ויפן. יש הרבה אנשים בולטים ומפורסמים בעלי שם המשפחה סבן, ביניהם מאמן הכדורגל האמריקאי ניק סבן, הזמרת והפזמונאית הישראלית קרן אן סבן והשחקנית והדוגמנית הישראלית גל סבן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן