דף הבית » מומלץ בהקדם » מקור שם המשפחה ניסן

מקור שם המשפחה ניסן

2023-05-30 10:04:00+02:00

מה פירוש שם המשפחה ניסן?

שם המשפחה ניסן הוא ממקור עברי, והוא נגזר מהמילה העברית "ניסן", שפירושה "נס". השם קשור גם לדמותו המקראית של משה רבנו, שאלוהים קיבל את השם ניסן. השם שימש כשם פרטי בקהילה היהודית במשך מאות שנים, והוא משמש עד היום.

מאיפה שם המשפחה ניסן?

מקורו של שם המשפחה ניסן הוא במזרח התיכון, במיוחד באזור ישראל. מאמינים כי השם שימש לראשונה את העם היהודי באזור, ומאז הוא התפשט לאזורים אחרים בעולם. השם נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

כמה נפוץ שם המשפחה ניסן?

שם המשפחה ניסן נפוץ יחסית בארצות הברית, עם כ-6,000 אנשים הנושאים את השם. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו קנדה, בריטניה ואוסטרליה. השם נמצא גם במקומות אחרים בעולם, כמו דרום אמריקה, אפריקה ואסיה.

ניסן בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה ניסן נמצא לרוב במדינות קליפורניה, ניו יורק ופלורידה. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו טקסס, אילינוי ופנסילבניה.

ניסן בקנדה

בקנדה, שם המשפחה ניסן נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. הוא נמצא גם במחוזות אחרים כמו קולומביה הבריטית, אלברטה ומניטובה.

ניסן בבריטניה

בבריטניה, שם המשפחה ניסן נמצא לרוב במחוזות לונדון, אסקס וקנט. הוא נמצא גם במחוזות אחרים כמו סארי, המפשייר וברקשייר.

ניסן באוסטרליה

באוסטרליה, שם המשפחה ניסן נמצא לרוב במדינות ניו סאות' ויילס, ויקטוריה וקווינסלנד. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו דרום אוסטרליה, מערב אוסטרליה וטסמניה.

סיכום

שם המשפחה ניסן הוא ממקור עברי, והוא נגזר מהמילה העברית "ניסן", שפירושה "נס". מאמינים כי מקור השם במזרח התיכון, ומאז הוא התפשט לאזורים אחרים בעולם. שם המשפחה ניסן נפוץ יחסית בארצות הברית, קנדה, בריטניה ואוסטרליה.

טבלת השכיחות של שם המשפחה ניסן

מדינה שְׁכִיחוּת
ארצות הברית 6,000
קנדה לא ידוע
הממלכה המאוחדת לא ידוע
אוֹסטְרַלִיָה לא ידוע

שם המשפחה ניסן הוא שם מעניין עם היסטוריה עשירה. למידע נוסף על המקור והשכיחות של שם המשפחה ניסן, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן