דף הבית » מעניין » מקור שם המשפחה ללי

מקור שם המשפחה ללי

2023-04-29 11:02:00+02:00

מה המשמעות של שם המשפחה ללי?

שם המשפחה ללי הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה "לעל", שפירושה "אלוהים הוא שלי". זהו שם משפחה פופולרי בישראל, והוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

היסטוריה של שם המשפחה ללי

מקורו של שם המשפחה ללי הוא המזרח התיכון, ומאמינים ששימשו משפחות יהודיות באזור. מאמינים כי השם שימש לראשונה במאה ה-12, כאשר משפחות יהודיות החלו להגר לאזורים אחרים של העולם. השם נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארה"ב, קנדה ובריטניה. בארצות הברית, השם נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה. בקנדה, הוא נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. בבריטניה, השם נמצא לרוב במחוזות לונדון ואסקס.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ללי

יש כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ללי, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הזמר והיוצר הישראלי דיוויד ברוזה והשחקנית והדוגמנית הישראלית גל גדות.

שכיחות שם המשפחה ללי

שם המשפחה ללי נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-8 בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. בארצות הברית, זהו שם המשפחה ה-2,721 הנפוץ ביותר. בקנדה, זהו שם המשפחה ה-2,819 הנפוץ ביותר. בבריטניה, זהו שם המשפחה ה-4,914 הנפוץ ביותר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ללי

שֵׁם מדינה מִקצוֹעַ
בנימין נתניהו ישראל ראש ממשלה
דיוויד ברוזה ישראל זמר וכותב שירים
גל גדות ישראל שחקנית ודוגמנית

שם המשפחה ללי הוא שם משפחה פופולרי בישראל, ונמצא גם במדינות נוספות, ביניהן ארצות הברית, קנדה ובריטניה. זהו שם ששימש משפחות יהודיות במשך מאות שנים, ונמצא בשימוש עד היום. שם המשפחה ללי הוא תזכורת להיסטוריה הארוכה של העם היהודי ולקשר שלו לארץ ישראל. זהו שם ספוג מסורת ומהווה תזכורת לעוצמתו וחוסנו של העם היהודי. אם תרצו ללמוד עוד על מקור שם המשפחה ללי, תוכלו לצפות בסרטון יוטיוב זה אשר חוקר את ההיסטוריה משמעות השם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן