דף הבית » עשרת הגדולים » מקור שם המשפחה ליברמן

מקור שם המשפחה ליברמן

מקור שם המשפחה ליברמן

מה פירוש שם המשפחה ליברמן?

שם המשפחה ליברמן הוא ממוצא יהודי והוא נגזר מהמילה העברית "לוי", שפירושה "מחובר" או "מחובר". השם נקשר לעתים קרובות למעמד הכוהנים היהודי, שכן הלויים היו צאצאיו של הדמות המקראית לוי, בנו של יעקב. השם קשור גם לשבט לוי, שהיה אחד משנים עשר שבטי ישראל.

איפה שם המשפחה ליברמן הכי נפוץ?

שם המשפחה ליברמן נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה השני בשכיחותו. הוא נמצא גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-5,890 הנפוץ ביותר. בבריטניה, זהו שם המשפחה ה-2,814 הנפוץ ביותר. בקנדה, זהו שם המשפחה ה-1,822 הנפוץ ביותר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ליברמן

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה ליברמן, ביניהם הסנאטור לשעבר של ארצות הברית ג'ו ליברמן, השחקן והקומיקאי האמריקאי ג'ף ליברמן וראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו.

ג'ו ליברמן

ג'ו ליברמן הוא פוליטיקאי אמריקאי שכיהן כסנאטור ארצות הברית מקונטיקט בין השנים 1989 עד 2013. הוא היה היהודי הראשון שנבחר לסנאט מקונטיקט והאדם היהודי הראשון שהיה מועמד לתפקיד סגן נשיא ארצות הברית.

ג'ף ליברמן

ג'ף ליברמן הוא שחקן וקומיקאי אמריקאי הידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים כחול שמש וסקווירם. הוא גם במאי ומפיק, וביים כמה סרטים, כולל Just Before Dawn ושלט רחוק.

בנימין נתניהו

בנימין נתניהו הוא פוליטיקאי ישראלי המכהן כראש ממשלת ישראל מאז 2009. הוא ראש הממשלה המכהן הארוך ביותר בתולדות ישראל ומנהיג מפלגת הימין הליכוד. שם המשפחה ליברמן הוא שם משפחה יהודי שהיה בשימוש במשך מאות שנים. הוא נגזר מהמילה העברית "לוי", שפירושה "מחובר" או "מחובר". השם קשור למעמד הכוהנים היהודי, שכן הלויים היו צאצאיו של הדמות המקראית לוי, בנו של יעקב. השם קשור גם לשבט לוי, שהיה אחד משנים עשר שבטי ישראל. שם המשפחה נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה השני בשכיחותו. הוא נמצא גם בארצות הברית, בריטניה וקנדה. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה ליברמן, ביניהם הסנאטור לשעבר של ארצות הברית ג'ו ליברמן, השחקן והקומיקאי האמריקאי ג'ף ליברמן וראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן