דף הבית » מעניין » מקור שם המשפחה לזרוביץ

מקור שם המשפחה לזרוביץ

2023-04-30 13:31:00+02:00

מהו מקור שם המשפחה לזרוביץ?

שם המשפחה לזרוביץ הוא שם משפחה יהודי שמקורו מאוקראינה. מאמינים שזה נגזר מהשם העברי "לזרוס", שפירושו "אלוהים עזר". השם אומץ כנראה על ידי משפחה יהודית באוקראינה בסוף המאה ה-19. שם המשפחה לזרוביץ אינו נפוץ בארצות הברית, אך נפוץ יותר בישראל, שם מאמינים שהוא אומץ על ידי מהגרים יהודים מאוקראינה בתחילת המאה ה-20. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו קנדה, בריטניה ואוסטרליה.

מה פירוש שם המשפחה לזרוביץ?

שם המשפחה לזרוביץ נגזר מהשם העברי "לזרוס", שפירושו "אלוהים עזר". זהו שם יהודי נפוץ, והוא משמש לעתים קרובות כשם משפחה. מאמינים שהוא אומץ על ידי משפחה יהודית באוקראינה בסוף המאה ה-19. שם המשפחה לזרוביץ אינו נפוץ בארצות הברית, אך נפוץ יותר בישראל, שם מאמינים שהוא אומץ על ידי מהגרים יהודים מאוקראינה בתחילת המאה ה-20. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו קנדה, בריטניה ואוסטרליה.

אנשים בולטים עם שם המשפחה לזרוביץ

ישנם כמה אנשים בולטים בעלי שם המשפחה לזרוביץ. אלו כוללים:

  • דוד לזרוביץ, פוליטיקאי ישראלי
  • אלי לזרוביץ, פוליטיקאי ישראלי
  • הרב יצחק לזרוביץ, רב ישראלי
  • יהודה לזרוביץ, מוזיקאי ישראלי

סיכום

שם המשפחה לזרוביץ הוא שם משפחה יהודי שמקורו מאוקראינה. הוא נגזר מהשם העברי "לזרוס", שפירושו "אלוהים עזר". השם אומץ כנראה על ידי משפחה יהודית באוקראינה בסוף המאה ה-19. הוא אינו נפוץ בארצות הברית, אך נפוץ יותר בישראל, שם מאמינים שהוא אומץ על ידי מהגרים יהודים מאוקראינה בתחילת המאה ה-20. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו קנדה, בריטניה ואוסטרליה. ישנם כמה אנשים בולטים בעלי שם המשפחה לזרוביץ, ביניהם דוד לזרוביץ, אלי לזרוביץ, הרב יצחק לזרוביץ ויהודה לזרוביץ. למידע נוסף על מקור שם המשפחה לזרוביץ, אנא בקר בוויקיפדיה העברית או צפה בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן