דף הבית » טופ 100 » מקור שם המשפחה לוריא

מקור שם המשפחה לוריא

מקור שם המשפחה לוריא

מהו מקור שם המשפחה לוריא?

שם המשפחה לוריא הוא ממקור יהודי והוא נגזר מהמילה העברית "לוריה", שפירושה "ה' הוא האור שלי". מאמינים שמקורו באזור ישראל של ימינו, והוא נמצא לרוב בקרב יהודים אשכנזים.

משמעות שם המשפחה לוריא

שם המשפחה לוריא נגזר מהמילה העברית "לוריה", שפירושה "ה' הוא האור שלי". שם זה מזוהה פעמים רבות עם האמונה היהודית, שכן הוא תזכורת לחשיבות האמונה בחייהם של הנושאים את השם.

התפשטות שם המשפחה לוריא

שם המשפחה לוריא התפשט ברחבי העולם, כאשר אנשים רבים נושאים את השם במדינות כמו ארצות הברית, קנדה, בריטניה, אוסטרליה ומדינות נוספות. הוא נפוץ גם במדינות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות, כמו ישראל, רוסיה ואוקראינה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה לוריא

ישנם אנשים מפורסמים רבים הנושאים את שם המשפחה לוריא, ביניהם הרב והמקובל האיטלקי מהמאה ה-16, אייזק לוריא, והמיקרוביולוג האמריקאי בן המאה ה-20, סלבדור לוריא. אנשים בולטים נוספים בעלי שם המשפחה לוריא כוללים את הפוליטיקאי הישראלי, יצחק לוריא, והסופר האמריקאי, מייקל לוריא.

סיכום

שם המשפחה לוריא הוא ממקור יהודי והוא נגזר מהמילה העברית "לוריה", שפירושה "ה' הוא האור שלי". מאמינים שמקורו באזור ישראל של ימינו, והוא נמצא לרוב בקרב יהודים אשכנזים. שם המשפחה לוריא התפשט ברחבי העולם, כאשר אנשים רבים נושאים את השם במדינות כמו ארצות הברית, קנדה, בריטניה, אוסטרליה ומדינות נוספות. ישנם אנשים מפורסמים רבים הנושאים את שם המשפחה לוריא, ביניהם הרב והמקובל האיטלקי מהמאה ה-16, אייזק לוריא, והמיקרוביולוג האמריקאי בן המאה ה-20, סלבדור לוריא. למידע נוסף על מקור שם המשפחה לוריא, לחץ כאן .

עובדות על שם המשפחה לוריא

  • שם המשפחה לוריא הוא ממוצא יהודי.
  • שם המשפחה לוריא נגזר מהמילה העברית "לוריה", שפירושה "ה' הוא האור שלי".
  • שם המשפחה לוריא נמצא לרוב בקרב יהודים אשכנזים.
  • שם המשפחה לוריא התפשט ברחבי העולם.
  • אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה לוריא כוללים את הרב והמקובל האיטלקי מהמאה ה-16, אייזק לוריא, ואת המיקרוביולוג האמריקאי בן המאה ה-20, סלבדור לוריא.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן