דף הבית » הכי מדובר » מקור שם המשפחה ישראל

מקור שם המשפחה ישראל

מקור שם המשפחה ישראל

מהו מקור שם המשפחה ישראל?

שם המשפחה ישראל הוא ממקור עברי והוא נגזר מהפטריארך המקראי יעקב, ששמו שונה לישראל. פירוש השם ישראל הוא "אלוהים שולט" או "אלוהים שולט" והוא נגזר מהמילים העבריות "סר" שמשמעותן "לשלוט" ו"אל" שמשמעותן "אלוהים". השם ישראל קשור גם לעם ישראל שנוסד ב-1948.

פירוש שם המשפחה ישראל

שם המשפחה ישראל קשור לאב המקראי יעקב, ששמו שונה לישראל. פירוש השם ישראל הוא "אלוהים שולט" או "אלוהים שולט" והוא נגזר מהמילים העבריות "סר" שמשמעותן "לשלוט" ו"אל" שמשמעותן "אלוהים". השם ישראל קשור גם לעם ישראל שנוסד בשנת 1948. שם המשפחה ישראל קשור גם לעם היהודי, שכן זהו שם משפחה יהודי נפוץ. השם נמצא גם בקרב נוצרים, מוסלמים וקבוצות דתיות אחרות.

שכיחות שם המשפחה ישראל

שם המשפחה ישראל נמצא במדינות רבות בעולם. בארצות הברית, זהו שם המשפחה ה-7,945 הנפוץ ביותר, עם כ-8,000 אנשים הנושאים את השם. בבריטניה, זהו שם המשפחה ה-2,890 הנפוץ ביותר, עם כ-2,500 אנשים הנושאים את השם. בצרפת, זהו שם המשפחה ה-2,717 הנפוץ ביותר, עם כ-2,400 אנשים הנושאים את השם. בקנדה, זהו שם המשפחה ה-2,919 הנפוץ ביותר, עם כ-2,500 אנשים הנושאים את השם.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ישראל

יש הרבה אנשים מפורסמים הנושאים את שם המשפחה ישראל. חלקם כוללים את הזמר והיוצר והשחקן האמריקאי ישראל קמקאוויואול, ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, השחקן והקומיקאי האמריקאי ג'רי סטילר, השחקן והקומיקאי האמריקאי בן סטילר, השחקן והקומיקאי האמריקאי אדם סנדלר, והשחקן והקומיקאי האמריקאי סת' רוגן.

סיכום

שם המשפחה ישראל הוא ממקור עברי והוא נגזר מהפטריארך המקראי יעקב, ששמו שונה לישראל. פירוש השם ישראל הוא "אלוהים שולט" או "אלוהים שולט" והוא קשור לעם ישראל שנוסד בשנת 1948. שם המשפחה קשור גם לעם היהודי, שכן זהו שם משפחה יהודי נפוץ. השם נמצא גם בקרב נוצרים, מוסלמים וקבוצות דתיות אחרות. שם המשפחה ישראל נמצא במדינות רבות בעולם, ויש הרבה אנשים מפורסמים הנושאים את שם המשפחה. למידע נוסף על מקורו ומשמעותו של שם המשפחה ישראל, צפו בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן