דף הבית » טופ 100 » מקור שם המשפחה יעקבוב

מקור שם המשפחה יעקבוב

מקור שם המשפחה יעקבוב

מקור שם המשפחה יעקבוב

שם המשפחה יעקבוב הוא ממוצא רוסי והוא נגזר מהשם העברי יעקב. השם יעקב נגזר מהמילים העבריות "יאק" ו"אוב" שמשמעותן "עקב" ו"בן" בהתאמה. השם יעקב קשור גם לדמות המקראית יעקב, שהיה בנו של יצחק ונכדו של אברהם. שם המשפחה יעקבוב נמצא לרוב ברוסיה, אוקראינה, בלארוס וישראל. ברוסיה נכתב השם Yakovov, בעוד שבאוקראינה ובלארוס הוא מאוית Yakovov. בישראל נכתב השם Yakovov או Yakovovitch. השכיחות של שם המשפחה Yakovov משתנה ממדינה למדינה. ברוסיה, השם הוא שם המשפחה הרביעי בשכיחותו, בעוד שבאוקראינה הוא שם המשפחה ה-8 הנפוץ ביותר. בבלארוס השם הוא שם המשפחה ה-10 בשכיחותו, ובישראל הוא שם המשפחה ה-15 בשכיחותו.

משמעות שם המשפחה יעקבוב

משמעות שם המשפחה יעקבוב היא "בן יעקב" או "עקב יעקב". השם נגזר מהשם העברי יעקב, שנגזר מהמילים העבריות "יאק" ו"אוב" שמשמעותן "עקב" ו"בן" בהתאמה. השם יעקב קשור גם לדמות המקראית יעקב, שהיה בנו של יצחק ונכדו של אברהם.

אנשים מפורסמים עם שם משפחה Yakovov

יש כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Yakovov. אלה כוללים את השחקן והבמאי הרוסי יעקב סמירנוף, הפוליטיקאי הישראלי יצחק יעקובוב, ואמן השחמט הבלארוסי יעקב אסטרין.

וריאציות של שם משפחה יעקבוב

לשם המשפחה Yakovov יש כמה וריאציות, כולל Yakovovitch, Yakovlev, Yakovliev, Yakovlyev.

סיכום

שם המשפחה יעקבוב הוא ממוצא רוסי והוא נגזר מהשם העברי יעקב. השם נמצא לרוב ברוסיה, אוקראינה, בלארוס וישראל, ופירושו הוא "בן יעקב" או "עקב יעקב". ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Yakovov, ולשם יש כמה וריאציות, כולל Yakovovitch, Yakovlev, Yakovliev, Yakovlyev. למידע נוסף על המקור והמשמעות של שם המשפחה Yakovov, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה או ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן