דף הבית » מעניין » מקור שם המשפחה חג'

מקור שם המשפחה חג'

מקור שם המשפחה חג'

מקור שם המשפחה חג'

שם המשפחה חג' הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה העברית "חג", שפירושה "להיות חזק". שם המשפחה נמצא גם בשפות אחרות, כמו גרמנית, הולנדית וצרפתית, והוא מאוית באופן שונה בכל שפה. בגרמנית, שם המשפחה מאוית "Hagen", בהולנדית "Hag", ובצרפתית, "Hag". שם המשפחה Hag' נמצא במדינות רבות, כולל ארצות הברית, קנדה, אנגליה, גרמניה, צרפת ו ישראל. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה וקליפורניה. בקנדה, שם המשפחה נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק.

וריאציות של שם המשפחה חג'

לשם המשפחה האג' יש וריאציות רבות, כולל Hag, Hagen, Hagin, Hagel, Hagg, Hagger, Hagman, Hagmann, Hagstrom והאגווד. הווריאציות של שם המשפחה נמצאות במדינות רבות, כולל ארצות הברית, קנדה, אנגליה, גרמניה, צרפת וישראל.

חג בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה Hag נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה וקליפורניה. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כמו טקסס, אילינוי ופלורידה.

הייגן בגרמניה

בגרמניה, שם המשפחה האגן נמצא לרוב במדינות בוואריה, באדן-וורטמברג ונורדריין-וסטפאליה. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כמו סקסוניה, הסה וסקסוניה התחתונה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה חג'

ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה האג', כולל השחקן והבמאי האמריקאי, ג'ון האג', הפיזיקאי הגרמני-אמריקאי, הנס האגן, והשחקן הצרפתי-אמריקאי, ז'אן-קלוד האגן. שם המשפחה האג' נמצא גם במדינות רבות אחרות, כולל אנגליה, צרפת וישראל. באנגליה, שם המשפחה נמצא לרוב במחוזות אסקס, קנט וסארי. בצרפת, שם המשפחה נמצא לרוב באזורי אלזס, לוריין ופיקארדי. בישראל, שם המשפחה נמצא לרוב בערים ירושלים, תל אביב וחיפה. מקורו של שם המשפחה חג' הוא עדות לכוחו וחוסנו של העם היהודי. שם המשפחה הוא תזכורת להיסטוריה הארוכה והגאה של העם היהודי, ולנחישותו לשרוד ולשגשג מול מצוקה. למידע נוסף על מקור שם המשפחה חג', מצא מידע נוסף בויקיפדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן