דף הבית » TOP10 » מקור שם המשפחה חג – מדריך מקיף

מקור שם המשפחה חג – מדריך מקיף

מקור שם המשפחה חג – מדריך מקיף

מקור שם המשפחה חג

שם המשפחה Hag הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית התיכון התיכונה "hag" שפירושה "מתחם". מאמינים כי הוא שימש כשם טופוגרפי למי שגר ליד גדר חיה או מתחם. השם נמצא גם במדינות אחרות כמו אוסטריה, שוויץ והולנד. השימוש המתועד המוקדם ביותר בשם Hag מתוארך למאה ה-13 כאשר הוא שימש כשם משפחה בגרמניה. השימוש המוקדם ביותר שתועד בשם בארצות הברית היה בשנת 1790 כאשר אדם בשם ג'ון האג הגיע לפילדלפיה מגרמניה.

גרסאות של שם המשפחה חג

לשם המשפחה Hag יש כמה גרסאות, כולל Hagen, Haggen, Hagin והאגמן. השם נמצא גם במדינות אחרות כמו אוסטריה, שוויץ והולנד.

תפוצה גיאוגרפית של שם המשפחה חג

שם המשפחה Hag נמצא לרוב בגרמניה, שם הוא שם המשפחה ה-8 בשכיחותו. הוא נמצא גם באוסטריה, שוויץ והולנד. בארצות הברית, שם המשפחה Hag נמצא לרוב בפנסילבניה, ניו יורק ואוהיו.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה חג

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה האג, ביניהם השחקן והבמאי הגרמני הנס-יורגן האג, השחקן והבמאי האוסטרי קרל האג, והשחקן והבמאי השוויצרי הנס האג.

השוואה מהירה

מָקוֹר גרסאות תפוצה גיאוגרפית אנשים מפורסמים
גֶרמָנִיָת הייגן, האגן, הגין, הגמן גרמניה, אוסטריה, שוויץ, הולנד, ארצות הברית הנס-יורגן האג, קארל האג, הנס האג

שם המשפחה Hag הוא שם משפחה גרמני שמקורו במילה הגרמנית התיכונה "hag" שפירושה "מתחם". מאמינים כי הוא שימש כשם טופוגרפי למי שגר ליד גדר חיה או מתחם. השם נמצא גם במדינות אחרות כמו אוסטריה, שוויץ והולנד. השימוש הקדום המתועד בשם חג מתוארך למאה ה-13 כאשר הוא שימש כשם משפחה בגרמניה. בארצות הברית, שם המשפחה Hag נמצא לרוב בפנסילבניה, ניו יורק ואוהיו. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה האג, ביניהם השחקן והבמאי הגרמני הנס-יורגן האג, השחקן והבמאי האוסטרי קרל האג, והשחקן והבמאי השוויצרי הנס האג.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן