דף הבית » מגזין » מקור שם המשפחה זמר

מקור שם המשפחה זמר

מקור שם המשפחה זמר

מקור שם המשפחה זמר

שם המשפחה זינגר הוא ממקור גרמני, והוא נגזר מהמילה הגרמנית התיכונה "זינגן", שפירושה "לשיר". הוא האמין כי שם המשפחה ניתן במקור למי שהיה זמר או מוזיקאי. שם המשפחה זינגר נמצא במדינות רבות בעולם, כולל ארצות הברית, גרמניה, אוסטריה, שוויץ וישראל. בארצות הברית, שם המשפחה נפוץ ביותר במדינות ניו יורק, פנסילבניה וקליפורניה. בגרמניה, שם המשפחה נפוץ ביותר במדינות בוואריה ובאדן-וירטמברג. באוסטריה, שם המשפחה נפוץ בעיקר במדינות וינה ואוסטריה התחתית. בשוויץ שם המשפחה נפוץ בעיקר במדינות ציריך וברן. בישראל שם המשפחה נפוץ בעיקר במדינות ירושלים ותל אביב.

פירוש שם המשפחה זמר

שם המשפחה זינגר נגזר מהמילה הגרמנית הגבוהה התיכונה "זינגן", שפירושה "לשיר". הוא האמין כי שם המשפחה ניתן במקור למי שהיה זמר או מוזיקאי. כמו כן, מאמינים כי שם המשפחה ניתן למי שהיה יצרן של כלי נגינה, כגון לאוטה או נבל.

וריאציות של שם המשפחה זמר

לשם המשפחה Singer יש וריאציות רבות, כולל Singer, Singers, Singher, Sanger ו-Singer.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה זמר

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סינגר, כולל הזמר והכותב האמריקאי בוב דילן, הזמר-יוצר והשחקן האמריקאי ג'סטין טימברלייק, הזמר והשחקן האמריקאי ג'ון לג'נד, הזמר והיוצר האמריקאי טיילור סוויפט, הזמר-יוצר והשחקן האמריקאי ליידי גאגא, הזמר-יוצר והשחקן האמריקאי ברונו מארס, הזמר-יוצר והשחקן האמריקאי קייטי פרי, הזמר-יוצר והשחקן האמריקאי אדל, הזמר-יוצר והשחקן האמריקאי ביונסה, וה זמר-יוצר ושחקן אמריקאי ריהאנה.

סיכום

שם המשפחה זינגר הוא ממקור גרמני, והוא נגזר מהמילה הגרמנית התיכונה "זינגן", שפירושה "לשיר". הוא האמין כי שם המשפחה ניתן במקור למי שהיה זמר או מוזיקאי. שם המשפחה נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, גרמניה, אוסטריה, שוויץ וישראל. יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סינגר, כולל בוב דילן, ג'סטין טימברלייק, ג'ון לג'נד, טיילור סוויפט, ליידי גאגא, ברונו מארס, קייטי פרי, אדל, ביונסה וריהאנה. למידע נוסף על שם המשפחה סינגר, אתה יכול לבקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן