דף הבית » המלצת הצוות » מקור שם המשפחה הרוש – מדריך מקיף

מקור שם המשפחה הרוש – מדריך מקיף

מקור שם המשפחה הרוש – מדריך מקיף

היכרות עם שם המשפחה הרוש

שם המשפחה הרוש הוא שם משפחה אנגלי נפוץ, בעל היסטוריה ארוכה ומגוונת. מאמינים שמקורו בימי הביניים, וחושבים שהוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "hemloc", שפירושה "רוש". שם המשפחה נמצא גם בסקוטלנד, אירלנד ובחלקים אחרים של האי הבריטי. על פי החשיבה, שם המשפחה הרוש שימש לראשונה משפחה ממוצא אנגלו-סכסוני, שהתיישבה באזור נהר התמזה במאה ה-12. על פי ההערכה, המשפחה הייתה צאצא של אציל נורמני, שקיבל את השם "רוש" על ידי המלך וויליאם הכובש. המשפחה התפשטה אז ברחבי האי הבריטי, ואת שם המשפחה ניתן למצוא כיום במדינות רבות ושונות.

גרסאות של שם המשפחה הרוש

לשם המשפחה הרוש יש הרבה גרסאות שונות, שניתן למצוא במדינות שונות. באנגליה, הגרסאות הנפוצות ביותר הן "המלוק", "המלוק" ו"המל". בסקוטלנד, הגרסאות הן "המלוך", "המלוק" ו"המל". באירלנד, הגרסאות הן "המלוך", "המלוק" ו"המל". בארצות הברית, שם המשפחה הרוש נמצא לרוב במדינות פנסילבניה, ניו יורק ואוהיו. הגרסאות בארצות הברית הן "Hemelock", "Hemlock" ו-"Hemmell".

היסטוריה ואטימולוגיה של שם המשפחה הרוש

ההיסטוריה והאטימולוגיה של שם המשפחה הרוש קשורות קשר הדוק לתקופה האנגלו-סכסית של ההיסטוריה הבריטית. מקורו של השם הוא מהמילה האנגלית הישנה "hemloc", שפירושה "רוש". השם ניתן ככל הנראה למשפחה ממוצא אנגלו-סכסוני, שהתיישבה באזור נהר התמזה במאה ה-12. שם המשפחה הרוש נמצא גם בסקוטלנד, אירלנד ובחלקים אחרים של האי הבריטי. בסקוטלנד, מאמינים כי השם נגזר מהמילה הגאלית "המלוך", שפירושה "רוש". באירלנד, מאמינים שהשם נגזר מהמילה הגאלית "hemloch", שפירושה "רוש".

השוואה מהירה

מדינה גִרְסָה אַחֶרֶת
אַנְגלִיָה הרוש, הרוש, המל
סקוטלנד המלוך, הרוש, הממל
אירלנד המלוך, הרוש, הממל
ארצות הברית הרוש, הרוש, המל

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה הרוש

היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה הרוש לאורך ההיסטוריה. באנגליה, הרוש המפורסם ביותר היה סר ג'ון הרוש, שהיה אביר בחצרו של המלך הנרי השמיני. בסקוטלנד, הרוש המפורסם ביותר היה סר ויליאם הרוש, שהיה אביר בחצרו של המלך ג'יימס הראשון. באירלנד, הרוש המפורסם ביותר היה סר פטריק הרוש, שהיה אביר בחצרו של המלך צ'ארלס הראשון. ארצות הברית, הרוש המפורסם ביותר היה ג'ון הרוש, שהיה חייל במהפכה האמריקאית. הוא היה חבר בצבא הקונטיננטלי, ולחם בקרב בונקר היל. מאוחר יותר הוענק לו מדליית הכבוד של הקונגרס על גבורתו.

סיכום

שם המשפחה הרוש הוא שם משפחה אנגלי נפוץ, בעל היסטוריה ארוכה ומגוונת. מאמינים שמקורו בימי הביניים, וחושבים שהוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "hemloc", שפירושה "רוש". שם המשפחה נמצא גם בסקוטלנד, אירלנד ובחלקים אחרים של האי הבריטי. היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה הרוש לאורך ההיסטוריה, כולל סר ג'ון הרוש, סר וויליאם הרוש, סר פטריק הרוש וג'ון הרוש. למידע נוסף על שם המשפחה הרוש, אתה יכול לבקר ביוטיוב ולחפש "שם משפחה הרוש". אתה יכול גם לבקר באתרי גנאלוגיה כדי ללמוד עוד על ההיסטוריה והאטימולוגיה של שם המשפחה הרוש. שם המשפחה הרוש הוא שם משפחה אנגלי נפוץ, בעל היסטוריה ארוכה ומגוונת. זהו תזכורת להיסטוריה העשירה של האי הבריטי, ולאנשים הרבים שנשאו את שם המשפחה הרוש לאורך מאות השנים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן