דף הבית » להעביר את הזמן » מקור שם המשפחה ההולנדי פאו

מקור שם המשפחה ההולנדי פאו

מקור שם המשפחה ההולנדי פאו

מה פירוש שם המשפחה ההולנדי פאו?

שם המשפחה ההולנדי פאו נגזר מהמילה הלטינית "פאולוס", שפירושה "קטן". הוא האמין כי שם המשפחה ניתן במקור למישהו שהיה קטן קומה. שם המשפחה פאו נמצא לרוב בהולנד, שם הוא שם המשפחה ה-11 בשכיחותו.

היסטוריה של שם המשפחה ההולנדי פאו

שם המשפחה ההולנדי פאו נמצא בשימוש מאז ימי הביניים. מאמינים שמקורו בהולנד, שם שימש לראשונה את האצולה ההולנדית. שם המשפחה אומץ אז על ידי משפחות אחרות בהולנד, ולבסוף התפשט למדינות אחרות. השימוש המוקדם ביותר שתועד בשם המשפחה פאו היה במאה ה-13, אז שימש את משפחת האצולה ההולנדית פאו. המשפחה הייתה ידועה בעושרה ובכוחה, ושם המשפחה שימש להבדיל בינם לבין משפחות אחרות.

שכיחות של שם המשפחה ההולנדי פאו

שם המשפחה ההולנדי פאו נמצא בשימוש עד היום, והוא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר בהולנד. לפי הלשכה המרכזית של הולנד לסטטיסטיקה, זהו שם המשפחה ה-11 הנפוץ ביותר במדינה. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל בלגיה, גרמניה וארצות הברית.

וריאציות של שם המשפחה ההולנדי פאו

לשם המשפחה ההולנדי פאו יש כמה וריאציות, כולל Pauw, Pauwe ו-Pauwer. וריאציות אלו נגזרות כולן מאותה מילת שורש, ומשמשות להבחין בין ענפים שונים של אותה משפחה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ההולנדי פאו

ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה ההולנדי פאו, ביניהם השחקן והבמאי ההולנדי פול ורהובן, הכדורגלן ההולנדי דירק פאוולס והאמן ההולנדי וילם פאוולס.

סיכום

שם המשפחה ההולנדי פאו נגזר מהמילה הלטינית "פאולוס", שפירושה "קטן". זהו אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר בהולנד, והוא נמצא גם במדינות אחרות. לשם המשפחה יש כמה וריאציות, והוא קשור לכמה אנשים מפורסמים. למידע נוסף על מקורו ושכיחותו של שם המשפחה ההולנדי פאו, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן