דף הבית » טופ 100 » מקור שם המשפחה דסקל

מקור שם המשפחה דסקל

2023-04-30 00:00:00+02:00

מה המשמעות של דסקל?

שם המשפחה דסקל הוא ממקור עברי, והוא נגזר מהמילה העברית "דאס", שפירושה "שופט". סביר להניח ששם המשפחה אומץ על ידי משפחות יהודיות שמונו כשופטים בקהילותיהן. כמו כן, סבורים כי שם המשפחה אומץ על ידי משפחות שהיו קשורות לשופטים, או שהיו להן עיסוק דומה.

הפצת שם המשפחה דסקל

שם המשפחה דסקל נמצא לרוב בישראל, שם הוא אחד משמות המשפחה הפופולריים ביותר. הוא נמצא גם במדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות משמעותיות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כמו גרמניה, צרפת ורוסיה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה דסקל

ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה דסקל, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, נשיא ישראל ראובן ריבלין ושופטת בית המשפט העליון אסתר חיות. אנשים בולטים נוספים בעלי שם המשפחה דסקל כוללים את הזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל, השחקן והבמאי הישראלי אסי דיין, והעיתונאי והסופר הישראלי ארי שביט.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה דסקל בישראל

שֵׁם כיבוש
בנימין נתניהו ראש ממשלה
ראובן ריבלין נָשִׂיא
אסתר חיות שופט בית המשפט העליון
עידן רייכל זמר יוצר
אסי דיין שחקן ובמאי
ארי שביט עיתונאי וסופר

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה דסקל מחוץ לישראל

שם המשפחה דסקל נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב בניו יורק, קליפורניה ופלורידה. בקנדה, שם המשפחה נמצא לרוב באונטריו ובקוויבק. בבריטניה, שם המשפחה נמצא לרוב בלונדון ובמנצ'סטר. אנשים בולטים בעלי שם המשפחה דסקל מחוץ לישראל כוללים את השחקן והקומיקאי האמריקאי ג'רי סטילר, הזמר והיוצר האמריקאי פארל וויליאמס, השחקן והקומיקאי הקנדי סת' רוגן, וכן השחקן והקומיקאי הבריטי סשה ברון כהן.

סיכום

שם המשפחה דסקל הוא ממקור עברי, והוא נגזר מהמילה העברית "דאס", שפירושה "שופט". שם המשפחה נמצא לרוב בישראל, שם הוא אחד משמות המשפחה הפופולריים ביותר. הוא נמצא גם במדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות משמעותיות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה דסקל, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, נשיא ישראל ראובן ריבלין ושופטת בית המשפט העליון אסתר חיות. מחוץ לישראל, אנשים בולטים בעלי שם המשפחה דסקל כוללים את השחקן והקומיקאי האמריקאי ג'רי סטילר, הזמר והיוצר והמפיק האמריקאי פארל וויליאמס, השחקן והקומיקאי הקנדי סת' רוגן, והשחקן והקומיקאי הבריטי סשה ברון כהן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן