דף הבית » אנציקלופדיה » מקור שם המשפחה דנקר

מקור שם המשפחה דנקר

מקור שם המשפחה דנקר

מהו שם המשפחה של דנקר?

שם המשפחה דנקר הוא שם משפחה ממקור גרמני. היא נגזרת מהמילה הגרמנית "danken", שפירושה "להודות". השם נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה והולנד, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית.

תולדות שם המשפחה דנקר

שם המשפחה דנקר נמצא בשימוש מאז ימי הביניים. מאמינים שמקורו בגרמניה, שם הוא שימש לציון אנשים שהיו אסירי תודה או אסירי תודה. השם שימש גם לציון אנשים שהיו נדיבים או אדיבים. שם המשפחה דנקר נמצא ברשומות מהמאה ה-13. מאמינים כי הוא שימש את משפחת האצולה הגרמנית. השם שימש גם את חברי הכמורה, וכן את הסוחרים והסוחרים.

שכיחות שם המשפחה דנקר

שם המשפחה דנקר נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה והולנד. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית. בארצות הברית, שם המשפחה דנקר נמצא לרוב במדינות פנסילבניה, ניו יורק ואוהיו.

השוואה מהירה

מדינה שְׁכִיחוּת
גֶרמָנִיָה גָבוֹהַ
אוֹסְטְרֵיָה גָבוֹהַ
הולנד גָבוֹהַ
ארצות הברית לְמַתֵן

שם המשפחה דנקר נמצא גם במדינות אחרות, כולל קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. הוא נמצא גם בדרום אמריקה, במיוחד בברזיל ובארגנטינה.

וריאציות של שם המשפחה דנקר

לשם המשפחה דנקר יש כמה וריאציות, כולל דנקרט, דנקרס ודנקרס. זה גם מאוית לפעמים כמו דנקרז או דנקרס.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה דנקר

ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה דנקר, ביניהם השחקן והבמאי הגרמני הנס-יורגן דנקר, השחקן והבמאי ההולנדי וילם דנקר, והשחקן והבמאי האמריקאי ג'ון דנקר.

סיכום

שם המשפחה דנקר הוא שם משפחה ממקור גרמני. היא נגזרת מהמילה הגרמנית "danken", שפירושה "להודות". השם נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה והולנד, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית. לשם המשפחה דנקר יש כמה וריאציות, כולל דנקרט, דנקרס ודנקרס. זה גם מאוית לפעמים כמו דנקרז או דנקרס. ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה דנקר, ביניהם השחקן והבמאי הגרמני הנס-יורגן דנקר, השחקן והבמאי ההולנדי וילם דנקר, והשחקן והבמאי האמריקאי ג'ון דנקר. למידע נוסף על שם המשפחה דנקר, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן