דף הבית » להעביר את הזמן » מקור שם המשפחה דוזורצב

מקור שם המשפחה דוזורצב

מקור שם המשפחה דוזורצב

מה המשמעות של שם המשפחה דוזורצב?

שם המשפחה דוזורצב הוא ממוצא רוסי והוא נגזר מהמילה "דוזור", שפירושה "שומר" או "שעון". מאמינים כי שם המשפחה ניתן למי ששימשו כשומרים או שומרים בעבר. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כמו אוקראינה, בלארוס וקזחסטן.

איפה שם המשפחה דוזורצב הנפוץ ביותר?

שם המשפחה דוזורצב נמצא לרוב ברוסיה ובמדינות אחרות של ברית המועצות לשעבר. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה וישראל.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה דוזורצב

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Dozortsev. אלה כוללים את השחקן והבמאי הרוסי ולדימיר דוזורצב, הסופר והמשורר הרוסי אלכסנדר דוזורצב, והשחקן והבמאי האוקראיני-אמריקאי אלכסנדר דוזורצב.

ולדימיר דוזורצב

ולדימיר דוזורצב הוא שחקן ובמאי רוסי. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "אירוניה של הגורל" ו"אירוניה של גורל 2". הוא גם הופיע במספר תוכניות טלוויזיה וסרטים.

אלכסנדר דוזורצב

אלכסנדר דוזורצב הוא סופר ומשורר רוסי. הוא ידוע בעיקר בזכות יצירותיו "אירוניה של הגורל" ו"אירוניה של גורל 2". הוא גם כתב כמה ספרים ושירים.

אלכסנדר דוזורצב

אלכסנדר דוזורצב הוא שחקן ובמאי אוקראיני-אמריקאי. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "אירוניה של הגורל" ו"אירוניה של גורל 2". הוא גם הופיע במספר תוכניות טלוויזיה וסרטים.

סיכום

שם המשפחה דוזורצב הוא ממוצא רוסי והוא נגזר מהמילה "דוזור", שפירושה "שומר" או "שעון". הוא נמצא לרוב ברוסיה ובמדינות אחרות של ברית המועצות לשעבר, כמו גם בארצות הברית, קנדה וישראל. כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה דוזורצב כוללים את השחקן והבמאי הרוסי ולדימיר דוזורצב, הסופר והמשורר הרוסי אלכסנדר דוזורצב, והשחקן והבמאי האוקראיני-אמריקאי אלכסנדר דוזורצב. למידע נוסף על מקור שם המשפחה Dozortsev, לחץ כאן .

  • שם המשפחה דוזורצב הוא ממוצא רוסי.
  • זה נגזר מהמילה "דוזור", שפירושה "שומר" או "שעון".
  • שם המשפחה נמצא לרוב ברוסיה ובמדינות אחרות של ברית המועצות לשעבר.
  • אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה דוזורצב כוללים את ולדימיר דוזורצב, אלכסנדר דוזורצב ואלכסנדר דוזורצב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן