דף הבית » הכי מדובר » מקור שם המשפחה דהן

מקור שם המשפחה דהן

2023-04-29 19:06:00+02:00

מהו מקור שם המשפחה דהן?

שם המשפחה דהן הוא ממקור עברי, והוא נגזר מהמילה העברית "דהנה", שפירושה "לשפוט". מאמינים כי שם המשפחה שימש לראשונה על ידי משפחה יהודית במזרח התיכון, ולאחר מכן אומץ על ידי משפחות יהודיות אחרות באירופה ובארצות הברית. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כמו הודו, שם הוא מאוית "דהאני". שם המשפחה דהן נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-15 בשכיחותו. הוא נמצא גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-2,844 הנפוץ ביותר. בבריטניה, זהו שם המשפחה ה-2,741 הנפוץ ביותר. בצרפת, זהו שם המשפחה ה-2,845 הנפוץ ביותר. בקנדה, זהו שם המשפחה ה-2,846 הנפוץ ביותר.

מה המשמעות של שם המשפחה דהן?

שם המשפחה דהן נגזר מהמילה העברית "דהנה", שפירושה "לשפוט". מאמינים כי שם המשפחה שימש לראשונה על ידי משפחה יהודית במזרח התיכון, ולאחר מכן אומץ על ידי משפחות יהודיות אחרות באירופה ובארצות הברית. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כמו הודו, שם הוא מאוית "דהאני". שם המשפחה דהן נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-15 בשכיחותו. הוא נמצא גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-2,844 הנפוץ ביותר. בבריטניה, זהו שם המשפחה ה-2,741 הנפוץ ביותר. בצרפת, זהו שם המשפחה ה-2,845 הנפוץ ביותר. בקנדה, זהו שם המשפחה ה-2,846 הנפוץ ביותר. משמעות שם המשפחה דהן היא "שופט" או "מקבל החלטות". מאמינים כי שם המשפחה שימש לראשונה על ידי משפחה יהודית במזרח התיכון, ולאחר מכן אומץ על ידי משפחות יהודיות אחרות באירופה ובארצות הברית. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כמו הודו, שם הוא מאוית "דהאני".

איפה שם המשפחה דהן הכי נפוץ?

שם המשפחה דהן נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-15 בשכיחותו. הוא נמצא גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-2,844 הנפוץ ביותר. בבריטניה, זהו שם המשפחה ה-2,741 הנפוץ ביותר. בצרפת, זהו שם המשפחה ה-2,845 הנפוץ ביותר. בקנדה, זהו שם המשפחה ה-2,846 הנפוץ ביותר. שם המשפחה דהן נמצא גם במדינות אחרות, כמו הודו, שם הוא מאוית "דהאני". בהודו, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות גוג'אראט ומהראשטרה. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה דהן

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה דהן, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל, השחקן והבמאי הישראלי אסי דיין, והשחקנית והזמרת הישראלית נועה תשבי.

בנימין נתניהו

בנימין נתניהו הוא פוליטיקאי ישראלי המכהן כראש ממשלת ישראל מאז 2009. הוא ראש הממשלה המכהן הארוך ביותר בתולדות ישראל, וחבר במפלגת הימין הליכוד. נתניהו נולד בתל אביב ב-1949, והוא בנו של בנציון נתניהו ז"ל, היסטוריון ופעיל ציוני בולט.

עידן רייכל

עידן רייכל הוא זמר ופזמונאי ישראלי הידוע בעיקר בזכות עבודתו בפרויקט עידן רייכל. הוא נגן רב-אינסטרומנטלי, וידוע בשילוב הייחודי שלו של מוזיקה מזרח תיכונית מסורתית, ג'אז ופופ. רייכל נולד בכפר סבא, ישראל בשנת 1977, והוא ממוצא יהודי תימני.

אסי דיין

אסי דיין הוא שחקן ובמאי ישראלי המוכר בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "החיים על פי אגפא" ו"הבית ברחוב השלוש". הוא בנו של משה דיין ז"ל, מנהיג צבאי ופוליטיקאי ישראלי בולט. דיין נולד בתל אביב ב-1945, והוא ממוצא יהודי תימני.

נועה תשבי

נועה תשבי היא שחקנית וזמרת ישראלית המוכרת בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות הטלוויזיה "בטיפול" ו"האמת העירומה". היא גם זמרת מצליחה, והוציאה כמה אלבומים. תשבי נולד בתל אביב בשנת 1975, ממוצא יהודי תימני. שם המשפחה דהן הוא עתיק יומין, בעל היסטוריה ארוכה ועשירה. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, ומאז התפשט למדינות אחרות ברחבי העולם. שם המשפחה נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-15 בשכיחותו. הוא נמצא גם בארצות הברית, בריטניה, צרפת, קנדה והודו. המשמעות של שם המשפחה היא "שופט" או "מקבל החלטות", ויש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל, השחקן והבמאי הישראלי אסי דיין, והשחקנית הישראלית. הזמרת נועה תשבי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן