דף הבית » להעביר את הזמן » מקור שם המשפחה דהן

מקור שם המשפחה דהן

מקור שם המשפחה דהן

מקור שם המשפחה דהן

שם המשפחה דהן הוא שם משפחה יהודי נפוץ, עם מגוון איותים, ביניהם דהן, דהאני, דהני ודהן. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא לרוב בישראל, בארצות הברית ובמדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות. השם דהן נגזר מהמילה העברית ל"שופט", וחושבים כי שימש כתואר למנהיג יהודי או רב. כמו כן, מאמינים שהיא נגזרת מהמילה הערבית ל"חכם", ונחשבת ששימשה לתיאור אדם חכם או מלומד. שם המשפחה דהן נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה היהודי הרביעי בשכיחותו. הוא נמצא גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה היהודי השישי בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות, כמו בריטניה, קנדה ואוסטרליה.

משמעות שם המשפחה דהן

משערים שמשמעות שם המשפחה דהן נגזרת מהמילה העברית ל"שופט", ונחשבת ששימשה כתואר למנהיג יהודי או רב. כמו כן, מאמינים שהיא נגזרת מהמילה הערבית ל"חכם", ונחשבת ששימשה לתיאור אדם חכם או מלומד.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה דהן

ישנם מספר אנשים מפורסמים עם שם המשפחה דהן, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל, והשחקנית והדוגמנית הישראלית גל גדות.

השוואה מהירה

מדינה שְׁכִיחוּת
ישראל שם המשפחה היהודי הרביעי בשכיחותו
ארצות הברית שם המשפחה היהודי ה-6 הנפוץ ביותר
הממלכה המאוחדת מתנה
קנדה מתנה
אוֹסטְרַלִיָה מתנה

לסיכום, שם המשפחה דהן הוא שם משפחה יהודי נפוץ, עם מגוון איותים, ביניהם דהן, דהאני, דהני ודהן. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא לרוב בישראל, בארצות הברית ובמדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות. משערים שמשמעות שם המשפחה דהן נגזרת מהמילה העברית ל"שופט", ונחשבת ששימשה כתואר למנהיג יהודי או רב. כמו כן, מאמינים שהיא נגזרת מהמילה הערבית ל"חכם", ונחשבת ששימשה לתיאור אדם חכם או מלומד. ישנם מספר אנשים מפורסמים עם שם המשפחה דהן, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל, והשחקנית והדוגמנית הישראלית גל גדות. למידע נוסף על מקור שם המשפחה דהן, לחץ כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן