דף הבית » להעביר את הזמן » מקור שם המשפחה גולאבי

מקור שם המשפחה גולאבי

מקור שם המשפחה גולאבי

מה פירוש שם המשפחה גולאבי?

שם המשפחה גולאבי נגזר מהמילה הפרסית "גולאב", שפירושה "ורד". מאמינים שהשם ניתן לאלה שהיו בעלי גוון דמוי ורד או שהיו קשורים לפרח הוורד בדרך כלשהי. השם נמצא גם בשפות אחרות, כמו אורדו, שם הוא מאוית "גולאבי".

איפה שם המשפחה גולאבי הנפוץ ביותר?

שם המשפחה גולאבי נמצא לרוב בהודו, פקיסטן ובנגלדש. הוא נמצא גם במדינות אחרות בדרום אסיה, כמו נפאל וסרי לנקה. בארצות הברית, השם נמצא לרוב בקליפורניה, ניו יורק וטקסס.

השוואה מהירה

מדינה שְׁכִיחוּת
הוֹדוּ גָבוֹהַ
פקיסטן גָבוֹהַ
בנגלדש גָבוֹהַ
נפאל בינוני
סרי לנקה בינוני
ארצות הברית נָמוּך

ההיסטוריה של שם המשפחה גולאבי

מקורו של שם המשפחה גולאבי הוא בפרס, שם הוא שימש כשם משפחה על ידי אלה שהיו בעלי גוון דמוי ורד או היו קשורים לפרח הוורד בדרך כלשהי. השם אומץ אז על ידי תרבויות אחרות, כמו אלו בדרום אסיה, ובסופו של דבר התפשט לאזורים אחרים בעולם.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה גולאבי

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה גולאבי, ביניהם השחקן והבמאי ההודי גולאב צ'אנד, הזמר הפקיסטני גולאב חאן והזמר הבנגלדשי גולאב עלי.

סיכום

שם המשפחה גולאבי נגזר מהמילה הפרסית "גולאב", שפירושה "ורד". הוא נמצא לרוב בהודו, פקיסטן ובנגלדש, אך נמצא גם במדינות אחרות בדרום אסיה ובארצות הברית. מקורו של השם הוא בפרס והוא אומץ על ידי תרבויות אחרות עם הזמן. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה גולאבי, ביניהם השחקן והבמאי ההודי גולאב צ'אנד, הזמר הפקיסטני גולאב חאן והזמר הבנגלדשי גולאב עלי. כדי ללמוד עוד על מקור שם המשפחה Gulabi, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן