דף הבית » מומלץ בהקדם » מקור שם המשפחה גוילי

מקור שם המשפחה גוילי

מקור שם המשפחה גוילי

מקור שם המשפחה גוילי

שם המשפחה גוילי הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה העברית "גואל", שפירושה "גואל". מאמינים כי השם שימש לראשונה על ידי משפחות יהודיות בימי הביניים כדרך לכבד את הגואל שלהן, אלוהים. השם התפשט מאז למדינות ותרבויות אחרות, וכיום נמצא במקומות רבים בעולם.

משמעות שם המשפחה גוילי

השם גוילי נגזר מהמילה העברית "גואל", שפירושה "גואל". זוהי התייחסות לאלוהים, אשר נתפס כגואל האולטימטיבי. השם משמש לעתים קרובות כדי לכבד את אלוהים ולהביע הכרת תודה על הגנתו והדרכתו.

שכיחות שם המשפחה גוילי

שם המשפחה גוילי נמצא לרוב בישראל, שם הוא אחד משמות המשפחה הפופולריים ביותר. הוא נמצא גם במדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. השם נמצא גם במדינות אחרות, כמו רוסיה, גרמניה ופולין.

אנשים מפורסמים עם שם משפחה גוילי

ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה גוילי, כולל:

  • ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו
  • הזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל
  • השחקנית הישראלית גל גדות
  • השחקן והבמאי הישראלי אסי כהן
  • השחקן והקומיקאי הישראלי-אמריקאי סשה ברון כהן

וריאציות של שם משפחה גוילי

לשם המשפחה גוילי יש כמה וריאציות, כולל: גואל, גול, גולל, גולל, גוללי, גוללו, גולל וגוללי.

סיכום

שם המשפחה גוילי הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה העברית "גואל", שפירושה "גואל". הוא נמצא לרוב בישראל, שם הוא אחד משמות המשפחה הפופולריים ביותר. השם נמצא גם במדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה גוילי, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל, השחקנית הישראלית גל גדות, השחקן והבמאי הישראלי אסי כהן, והשחקן והקומיקאי הישראלי-אמריקאי סשה ברון כהן. לשם המשפחה גוילי יש כמה וריאציות, כולל גואל, גול, גולל, גולל, גוללי, גוללו, גולל וגוללי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן