דף הבית » מעניין » מקור שם המשפחה גדי

מקור שם המשפחה גדי

מקור שם המשפחה גדי

מהו מקור שם המשפחה גדי?

שם המשפחה גדי הוא שם פטרונימי שנגזר מהמילה העברית "גדי", שפירושה "חתוך" או "חתוך". מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. שם המשפחה גדי נפוץ בעיקר בישראל, אך נמצא גם במדינות נוספות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

משמעות שם המשפחה גדי

מקורו של שם המשפחה גדי הוא מהמילה העברית "גדי", שפירושה "חתוך" או "נחתך". נהוג לחשוב שהוא שימש ככינוי למי ש"נותק" ממשפחתו או מקהילתו. ייתכן ששם המשפחה שימש גם כדרך להבחין בין שני אנשים בעלי אותו שם פרטי.

שכיחות שם המשפחה גדי

שם המשפחה גדי נפוץ ביותר בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-8 בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה גדי נפוץ ביותר בניו יורק, קליפורניה ופלורידה. בקנדה, שם המשפחה גדי נפוץ ביותר באונטריו ובקוויבק. בבריטניה, שם המשפחה גדי נפוץ ביותר בלונדון ובמנצ'סטר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה גדי

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה גדי, ביניהם ראש ממשלת ישראל אהוד ברק, הזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל, והשחקן והבמאי הישראלי עודד גור אריה. אנשים בולטים נוספים בעלי שם המשפחה גדי כוללים איש העסקים והפילנתרופ הישראלי-אמריקאי יצחק גדיד, היזם והמשקיע הישראלי-אמריקאי יצחק גדיד, והיזם והמשקיע הישראלי-אמריקאי יצחק גדיד.

סיכום

שם המשפחה גדי הוא שם פטרונימי שנגזר מהמילה העברית "גדי", שפירושה "חתוך" או "חתוך". הוא נפוץ בעיקר בישראל, אך נמצא גם במדינות נוספות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. מקורו של שם המשפחה גדי הוא מהמילה העברית "גדי", שפירושה "חתוך" או "נחתך". נהוג לחשוב שהוא שימש ככינוי למי ש"נותק" ממשפחתו או מקהילתו. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה גדי, ביניהם ראש ממשלת ישראל אהוד ברק, הזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל, והשחקן והבמאי הישראלי עודד גור אריה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן