דף הבית » TOP10 » מקור שם המשפחה ברגהיים

מקור שם המשפחה ברגהיים

מקור שם המשפחה ברגהיים

מה פירוש שם המשפחה ברגהיים?

שם המשפחה ברגהיים הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילים "ברג" שמשמעותן הר ו"היים" שמשמעותה בית. מאמינים כי השם ניתן במקור לאלה שגרו בהר או בקרבתו. השם נמצא גם במדינות אחרות כמו אוסטריה, שוויץ וארצות הברית.

היסטוריה של שם המשפחה ברגהיים

מקורו של שם המשפחה ברגהיים הוא בגרמניה במהלך ימי הביניים. הוא האמין כי השם שימש לראשונה על ידי אלה שחיו בהר או בקרבתו. השם שימש גם את מי שהיו קשורים להר, כמו כורים או ציידים. שם המשפחה ברגהיים נמצא ברשומות מהמאה ה-16 בגרמניה. במהלך תקופה זו, השם שימש את מי שחיו בהר או בקרבתו. השם שימש גם את מי שהיו קשורים להר, כמו כורים או ציידים. שם המשפחה ברגהיים נמצא גם במדינות אחרות כמו אוסטריה, שוויץ וארצות הברית. בארצות הברית, השם נמצא ברשומות החל מסוף המאה ה-19.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ברגהיים

ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה ברגהיים. אלו כוללים:

  • יוהנס ברגהיים, מלחין ונגן עוגב גרמני.
  • היינריך ברגהיים, צייר גרמני.
  • הנס ברגהיים, פסל גרמני.
  • פרידריך ברגהיים, פיזיקאי גרמני.
  • רודולף ברגהיים, מלחין אוסטרי.

סיכום

שם המשפחה ברגהיים הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילים "ברג" שמשמעותן הר ו"היים" שמשמעותה בית. מאמינים כי השם ניתן במקור לאלה שגרו בהר או בקרבתו. השם נמצא גם במדינות אחרות כמו אוסטריה, שוויץ וארצות הברית. שם המשפחה ברגהיים נמצא ברשומות החל מהמאה ה-16 בגרמניה ומסוף המאה ה-19 בארצות הברית. ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה ברגהיים, כולל יוהנס ברגהיים, היינריך ברגהיים, הנס ברגהיים, פרידריך ברגהיים ורודולף ברגהיים. למידע נוסף על מקור שם המשפחה ברגהיים, לחץ כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן