דף הבית » טופ 100 » מקור שם המשפחה בלאם

מקור שם המשפחה בלאם

מקור שם המשפחה בלאם

מקור שם המשפחה בלאם

שם המשפחה בלאם הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "בלאם", שפירושה "להאשים". מאמינים שהשם שימש במקור ככינוי למי שלעתים קרובות הואשם במשהו. ייתכן שהשם שימש גם כדי לתאר מישהו שנחשב לעושה צרות. התיעוד המוקדם ביותר של השם בלאם מתוארך למאה ה-12 באנגליה. הוא האמין כי השם שימש לראשונה במחוז אסקס. התיעוד המוקדם ביותר של השם הוא בצורת מסמך מס משנת 1273, שבו מופיע אדם בשם רוברט בלאם.

משמעות שם המשפחה בלאם

המשמעות של שם המשפחה בלאם היא "להאשים". מאמינים שהשם שימש במקור ככינוי למי שלעתים קרובות הואשם במשהו. ייתכן שהשם שימש גם כדי לתאר מישהו שנחשב לעושה צרות.

היסטוריה של שם המשפחה בלאם

ההיסטוריה של שם המשפחה בלאם קשורה קשר הדוק להיסטוריה של אנגליה. מקורו של השם הוא במחוז אסקס במאה ה-12. התיעוד המוקדם ביותר של השם הוא בצורת מסמך מס משנת 1273, שבו מופיע אדם בשם רוברט בלאם. השם בלאם התפשט ברחבי אנגליה ובסופו של דבר למקומות אחרים בעולם. בארצות הברית, השם נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה ומסצ'וסטס. השם בלאם התפשט גם למקומות אחרים בעולם, כמו אוסטרליה, קנדה וניו זילנד. הוא האמין כי השם נמצא לרוב בבריטניה, אוסטרליה וקנדה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בלאם

יש כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה בלאם. אלה כוללים את השחקן והקומיקאי הבריטי סטיבן פריי, השחקן והבמאי האמריקאי רוברט רדפורד, והשחקן והבמאי הבריטי ריצ'רד אטנבורו. בנוסף, ישנם כמה אנשים בולטים בעלי שם המשפחה בלאם, כמו הזמר והיוצר האמריקאי ג'ון לג'נד, השחקן והבמאי האמריקאי רוברט דה נירו והשחקן והבמאי הבריטי קנת בראנה.

סיכום

שם המשפחה בלאם הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "בלאם", שפירושה "להאשים". מאמינים שהשם שימש במקור ככינוי למי שלעתים קרובות הואשם במשהו. השם התפשט ברחבי אנגליה ובסופו של דבר למקומות אחרים בעולם. ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה בלאם, ביניהם השחקן והקומיקאי הבריטי סטיבן פריי, השחקן והבמאי האמריקאי רוברט רדפורד, והשחקן והבמאי הבריטי ריצ'רד אטנבורו. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן