דף הבית » מעניין » מקור שם המשפחה בוהדנה

מקור שם המשפחה בוהדנה

מקור שם המשפחה בוהדנה

מהו מקור שם המשפחה בוהדנה?

שם המשפחה בוהדנה הוא ממקור סלאבי והוא נגזר מהמילה "בו" שפירושה "אלוהים". מאמינים כי השם שימש לראשונה בצ'כיה ובסלובקיה ומאוחר יותר אומץ על ידי מדינות סלאביות אחרות. השם נמצא גם בחלקים מסוימים של פולין, אוקראינה ורוסיה. השם בוהדנה הוא שם נשי ומשמש לעתים קרובות כשם אמצעי לבנות. זהו שם פופולרי בצ'כיה ובסלובקיה ומשמש גם במדינות סלאביות אחרות. השם נגזר מהמילה "בו" שפירושה "אלוהים" ולעתים קרובות מזוהה עם אלת הפריון הסלאבית, בוהדנה.

מה המשמעות של שם המשפחה בוהדנה?

משמעות שם המשפחה בוהדנה היא "מתנת אלוהים". מאמינים שזה סימן למזל טוב ולעתים קרובות ניתן לילודים כסימן לברכה. השם קשור גם לאלת הפריון הסלאבית, בוהדנה.

וריאציות של שם המשפחה בוהדנה

לשם המשפחה בוהדנה יש כמה וריאציות, כולל בוהדן, בוהדנה, בוהדנקה, בוהדנקו, בוהדנקובה ובוהדנקובה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בוהדנה

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בוהדנה, ביניהם השחקנית והזמרת הצ'כית-אמריקאית אווה בוהדנה, השחקנית והזמרת האוקראינית-אמריקאית אולגה בוהדנה, והשחקן והזמר האוקראיני-אמריקאי בוהדן סטופקה.

סיכום

שם המשפחה בוהדנה הוא ממקור סלאבי והוא נגזר מהמילה "בו" שפירושה "אלוהים". מאמינים שזה סימן למזל טוב ולעתים קרובות ניתן לילודים כסימן לברכה. השם קשור גם לאלת הפריון הסלאבית, בוהדנה. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בוהדנה, ביניהם השחקנית והזמרת הצ'כית-אמריקאית אווה בוהדנה, השחקנית והזמרת האוקראינית-אמריקאית אולגה בוהדנה, והשחקן והזמר האוקראיני-אמריקאי בוהדן סטופקה. למידע נוסף על המקור והמשמעות של שם המשפחה בוהדנה, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן