דף הבית » מגזין » מקור שם המשפחה באכר

מקור שם המשפחה באכר

2023-04-29 12:53:00+02:00

מה פירוש שם המשפחה באכר?

שם המשפחה באכר הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית התיכונה "בכר", שפירושה "אופה". מאמינים כי השם שימש לראשונה לציון אדם שעבד כאופה או היה קשור למקצוע האפייה. השם נמצא גם במדינות גרמניות אחרות, כמו אוסטריה ושוויץ, וכן בארצות הברית, קנדה ומדינות נוספות.

היסטוריה של שם המשפחה באכר

מקורו של שם המשפחה באכר בימי הביניים בגרמניה. משערים כי הוא שימש כשם משפחה על ידי אנשים שעבדו כאופים או היו קשורים למקצוע האפייה. השם נמצא גם במדינות גרמניות אחרות, כמו אוסטריה ושוויץ, כמו גם בארצות הברית, קנדה ומדינות נוספות. התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה באכר הוא משנת 1250, אז אדם בשם יוהנס באכר הוקלט בעיר אוגסבורג שבגרמניה. במהלך מאות השנים, השם התפשט ברחבי אירופה ובסופו של דבר לאזורים אחרים בעולם.

משפחות באכר בארצות הברית

משפחת באכר הראשונה שהגיעה לארצות הברית הייתה של יוהאן באכר, שהיגר לפנסילבניה בשנת 1732. אחריו הגיעו משפחות באכר נוספות, שהתיישבו בפנסילבניה, ניו יורק ובמדינות נוספות. כיום, שם המשפחה באכר הוא נמצא בחלקים רבים של ארצות הברית, כולל פנסילבניה, ניו יורק, אוהיו, מישיגן, אילינוי וקליפורניה.

משפחות באכר מסביב לעולם

שם המשפחה באכר נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם, כולל קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. בקנדה, השם נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. באוסטרליה, השם נמצא לרוב במדינות ניו סאות' ויילס וויקטוריה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה באכר

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה באכר, כולל:

  • רודולף באכר, פיזיקאי אמריקאי יליד גרמניה
  • הנס באכר, מעצב הפקה יליד אוסטריה
  • ג'ון באכר, איש סביבה וסופר קנדי
  • מקס באכר, צייר אמריקאי יליד גרמניה
  • רודולף באכר, פיזיקאי אמריקאי יליד גרמניה

סיכום

שם המשפחה באכר הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית התיכונה "בכר", שפירושה "אופה". מאמינים כי השם שימש לראשונה לציון אדם שעבד כאופה או היה קשור למקצוע האפייה. השם נמצא גם במדינות גרמניות אחרות, כמו אוסטריה ושוויץ, וכן בארה"ב, קנדה ומדינות נוספות. למשפחת באכר היסטוריה ארוכה ועשירה, וחבריה התפשטו ברחבי העולם. כיום, שם המשפחה באכר נמצא בחלקים רבים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. ישנם גם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה באכר, כולל רודולף באכר, הנס באכר, ג'ון באכר, מקס באכר ורודולף באכר. אם אתה מעוניין ללמוד עוד על מקור שם המשפחה באכר, אתה יכול לבקר כאן עמוד YouTube למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן