דף הבית » עשרת הגדולים » מקור שם המשפחה אשרם

מקור שם המשפחה אשרם

מקור שם המשפחה אשרם

מקור שם המשפחה אשרם

שם המשפחה אשרם הוא ממקור הודי והוא נגזר מהמילה בסנסקריט "אשרמה", שפירושה "הרמיטאז'" או "נסיגה". מאמינים שהשם שימש לראשונה על ידי אנשים שחיו באשראם או בקרבתו, שהוא מקום של נסיגה ומדיטציה רוחנית. השם קשור גם לדת ההינדית, שכן אשרמים מקושרים לרוב עם הינדואיזם. שם המשפחה אשרם נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל הודו, ארה"ב, קנדה, בריטניה, אוסטרליה וניו זילנד. בהודו, השם נמצא לרוב במדינות גוג'אראט, מהראשטרה וקרנטקה. בארצות הברית, השם נמצא לרוב במדינות קליפורניה, ניו יורק וטקסס.

פירוש שם המשפחה אשרם

שם המשפחה אשרם נגזר מהמילה בסנסקריט "אשרמה", שפירושה "הרמיטאז'" או "נסיגה". מאמינים שהשם שימש לראשונה על ידי אנשים שחיו באשראם או בקרבתו, שהוא מקום של נסיגה ומדיטציה רוחנית. השם קשור גם לדת ההינדית, שכן אשרמים מקושרים לרוב להינדואיזם.

התפשטות גיאוגרפית של שם המשפחה אשרם

שם המשפחה אשרם נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל הודו, ארצות הברית, קנדה, בריטניה, אוסטרליה וניו זילנד. בהודו, השם נמצא לרוב במדינות גוג'אראט, מהראשטרה וקרנטקה. בארצות הברית, השם נמצא לרוב במדינות קליפורניה, ניו יורק וטקסס.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אשרם

ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה אשרם, כולל:

  • רג'יב אשרם, שחקן הודי
  • ראג'ש אשרם, שחקן קריקט הודי
  • רג'יב אשרם, זמר הודי
  • ראג'ש אשרם, סופר הודי
  • רג'יב אשרם, פוליטיקאי הודי

דעה אישית

שם המשפחה אשרם הוא שם מעניין עם היסטוריה מרתקת. זהו שם המזוהה עם הדת ההינדית ונמצא במדינות רבות ברחבי העולם. זהו שם המקושר לנסיגה ומדיטציה רוחנית, ומהווה תזכורת לחשיבות הקדשת זמן להרהור והתבוננות. זהו שם שמזוהה עם אנשים מפורסמים, ומהווה תזכורת לחשיבות החתירה למצוינות בכל תחום בו בוחרים לעסוק.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן