דף הבית » טופ 100 » מקור שם המשפחה אסרף

מקור שם המשפחה אסרף

2023-04-29 06:02:00+02:00

מה המשמעות של אסרף?

שם המשפחה אסרף הוא ממקור ערבי והוא נגזר מהמילה הערבית "אס-רף", שפירושה "האציל ביותר". מאמינים גם שהוא נגזר מהמילה הערבית "אס-רפאח", שפירושה "המרומם ביותר". השם קשור גם למילה הערבית "אס-רפי", שפירושה "המכובד ביותר".

איפה שם המשפחה אסרף הכי נפוץ?

שם המשפחה אסרף נמצא לרוב במזרח התיכון, במיוחד במדינות כמו עיראק, סוריה, לבנון וירדן. הוא נמצא גם במדינות אחרות באזור, כמו מצרים, ערב הסעודית ואיחוד האמירויות הערביות. השם נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל אירופה, צפון אמריקה ואוסטרליה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אסרף

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אסרף, ביניהם הזמר והפזמונאי העיראקי אסרף עלי, השחקן והבמאי הסורי אסרף אל-חליל, השחקן והבמאי הלבנוני אסרף אל-חליל, והשחקן והבמאי הירדני אסרף אל-חליל. .

אסרף בהיסטוריה היהודית

שם המשפחה אסרף נמצא גם בהיסטוריה היהודית. מאמינים כי השם אומץ על ידי יהודים שחיו במזרח התיכון בימי הביניים. השם נמצא גם בתנ"ך, שם הוא מוזכר בספר בראשית. בתנ"ך אסרף הוא בנם של אברהם ושרה. שם המשפחה אסרף נמצא גם בתלמוד היהודי, שם הוא מוזכר כשם של מלומד יהודי מהמאה הראשונה לספירה. השם מצוי גם בספר התפילה היהודי, שם הוא מוזכר כשם של חכם יהודי מהמאה השנייה לספירה.

סיכום

שם המשפחה אסרף הוא ממוצא ערבי והוא נגזר מהמילים הערביות "אס-ראף", "אס-רפאח" ו"אס-רפי", שמשמעותן כולן "האציל ביותר", "המרומם ביותר", ו "המכובד ביותר", בהתאמה. השם נמצא לרוב במזרח התיכון, במיוחד במדינות כמו עיראק, סוריה, לבנון וירדן. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל אירופה, צפון אמריקה ואוסטרליה. השם נמצא גם בהיסטוריה היהודית, שם הוא מוזכר בתנ"ך ובתלמוד היהודי. למידע נוסף על המקור והשכיחות של שם המשפחה אסרף, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן