דף הבית » TOP10 » מקור שם המשפחה אנגל

מקור שם המשפחה אנגל

מקור שם המשפחה אנגל

מה פירוש שם המשפחה אנגל?

שם המשפחה אנגל הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית התיכון הגבוהה "engil", שפירושה "מלאך". שם המשפחה אנגל הוא שם פטרונימי, כלומר הוא נגזר משם הפרטי של אב או אב קדמון. זהו שם משפחה נפוץ בגרמניה, אוסטריה ושוויץ.

היסטוריה של שם המשפחה אנגל

שם המשפחה אנגל מתועד לראשונה במאה ה-12 בגרמניה. מאמינים שמקורו באזור הריין בגרמניה, והתפשט ברחבי אירופה במהלך ימי הביניים. שם המשפחה אנגל נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אנגל

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה אנגל, כולל:

יוהנס אנגל

יוהנס אנגל היה מלחין ונגן עוגב גרמני מתקופת הבארוק. הוא נולד ב-1668 ומת ב-1745. הוא ידוע בעיקר בזכות יצירותיו לעוגב, הכוללות את "סונטות העוגב" ו"קונצרטי העוגב".

רודולף אנגל

רודולף אנגל היה פיזיקאי ומתמטיקאי גרמני שנולד ב-1864 ומת ב-1945. הוא ידוע בעיקר בעבודתו בתחום התרמודינמיקה, ובתרומתו לפיתוח תורת היחסות.

רודולף אנגלברטס

רודולף אנגלבארטס היה צייר הולנדי שנולד ב-1876 ומת ב-1945. הוא ידוע בעיקר בזכות נופיו ונופי הים שלו, שהציגו לעתים קרובות סירות וספינות.

סיכום

שם המשפחה אנגל הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית התיכון הגבוהה "engil", שפירושה "מלאך". זהו שם פטרונימי, כלומר הוא נגזר מהשם הפרטי של אב או אב קדמון. שם המשפחה אנגל מתועד לראשונה במאה ה-12 בגרמניה ונמצא במדינות רבות, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה אנגל, כולל יוהנס אנגל, רודולף אנגל ורודולף אנגלברטס.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן