דף הבית » אנציקלופדיה » מקור שם המשפחה אנגל

מקור שם המשפחה אנגל

מקור שם המשפחה אנגל

מקור שם המשפחה אנגל

שם המשפחה אנגל הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית התיכונה "אנגל", שפירושה "מלאך". זהו שם משפחה נפוץ בגרמניה ובמדינות אחרות דוברות גרמנית, כמו אוסטריה ושוויץ. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. על פי ההערכות, שם המשפחה אנגל מקורו בימי הביניים, כאשר הוא שימש ככינוי למי שנחשב לאדם אדם מלאך. זה שימש גם לתיאור מישהו שהיה שליח אלוהים. עם הזמן, שם המשפחה הפך פופולרי יותר ואומץ על ידי משפחות רבות.

משמעות שם המשפחה אנגל

לשם המשפחה אנגל יש כמה משמעויות. זה יכול להיות "מלאך", "שליח" או "שומר". זה יכול להיות גם "מגן" או "מגן". ניתן להשתמש בשם המשפחה גם כדי לתאר מישהו אדיב ונדיב.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אנגל

יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה אנגל. חלקם כוללים את השחקן והבמאי הגרמני, דיטר אנגל; שחקן, במאי ומפיק אמריקאי, רוברט אנגלונד; והשחקן, הבמאי והמפיק האמריקאי, רוברט אנגלונד.

וריאציות של שם המשפחה אנגל

לשם המשפחה אנגל יש כמה וריאציות, כולל אנגלמן, אנגלמן, אנגלמן, אנגלמן ואנגלר. וריאציות אלו נמצאות במדינות ואזורים שונים.

אנשים מפורסמים עם הווריאציות של שם המשפחה אנגל

ישנם אנשים מפורסמים רבים שיש להם את הווריאציות של שם המשפחה אנגל. חלקם כוללים את השחקן והבמאי הגרמני, דיטר אנגלמן; שחקן, במאי ומפיק אמריקאי, רוברט אנגלמן; והשחקן, הבמאי והמפיק האמריקאי, רוברט אנגלמן. שם המשפחה אנגל הוא שם משפחה נפוץ במדינות רבות ומאמינים שמקורו בימי הביניים. מאמינים שיש לה מספר משמעויות, כולל "מלאך", "שליח", "שומר", "מגן" ו"מגן". ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה אנגל, כמו גם הווריאציות שלו. למידע נוסף, תוכל לבקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן