דף הבית » להעביר את הזמן » מקור שם המשפחה אנגל

מקור שם המשפחה אנגל

2023-05-01 03:01:00+02:00

מה פירוש השם אנגל?

שם המשפחה אנגל הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית "אנגל" שפירושה "מלאך". זהו שם משפחה פופולרי במדינות רבות, כולל גרמניה, אוסטריה, שוויץ וארצות הברית. השם אנגל נמצא גם במדינות אחרות, כמו הולנד, בלגיה וצרפת. השם אנגל נגזר מהמילה הגרמנית "אנגל" שפירושה "מלאך". זהו שם משפחה פופולרי במדינות רבות, כולל גרמניה, אוסטריה, שוויץ וארצות הברית. השם אנגל נמצא גם במדינות אחרות, כמו הולנד, בלגיה וצרפת.

היסטוריה של שם המשפחה אנגל

מקורו של שם המשפחה אנגל בגרמניה בימי הביניים. מאמינים כי שם המשפחה שימש לראשונה על ידי משפחה שהתגוררה באזור אנגל, שנמצאת במדינת בוואריה. המשפחה נודעה במראה המלאכי שלה וקיבלה את שם המשפחה אנגל. שם המשפחה אנגל נמצא גם במדינות אחרות, כמו הולנד, בלגיה וצרפת. בהולנד, שם המשפחה מאוית "אנגלים" והוא נגזר מהמילה ההולנדית "אנגל" שפירושה "מלאך". בבלגיה, שם המשפחה מאוית "אנגלים" והוא נגזר מהמילה ההולנדית "אנגל" שפירושה "מלאך". בצרפת, שם המשפחה מאוית "אנג'ל" והוא נגזר מהמילה הצרפתית "אנגל" שפירושה "מלאך".

שכיחות שם המשפחה אנגל

שם המשפחה אנגל נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה, שוויץ וארצות הברית. בגרמניה, שם המשפחה הוא שם המשפחה ה-15 הנפוץ ביותר והוא נמצא בכל הערים הגדולות. באוסטריה, שם המשפחה הוא שם המשפחה ה-11 הנפוץ ביותר והוא נמצא בכל הערים הגדולות. בשוויץ, שם המשפחה הוא שם המשפחה ה-8 הנפוץ ביותר והוא נמצא בכל הערים הגדולות. בארצות הברית, שם המשפחה הוא שם המשפחה ה-8 הנפוץ ביותר והוא נמצא בכל הערים הגדולות.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אנגל

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה אנגל, ביניהם המלחין הגרמני יוהאן סבסטיאן באך, המלחין האוסטרי פרנץ שוברט, המלחין השוויצרי פליקס מנדלסון, והמלחין האמריקאי ג'ורג' גרשווין. אנשים מפורסמים נוספים בעלי שם המשפחה אנגל כוללים את הפיזיקאי הגרמני מקס פלאנק, הפיזיקאי האוסטרי ארווין שרדינגר, הפיזיקאי השוויצרי אלברט איינשטיין והפיזיקאי האמריקאי ריצ'רד פיינמן.

יוהאן סבסטיאן באך

יוהאן סבסטיאן באך היה מלחין ומוזיקאי גרמני אשר נחשב לאחד מגדולי המלחינים בכל הזמנים. הוא נולד ב-1685 באייזנאך, גרמניה ומת ב-1750 בלייפציג, גרמניה. הוא ידוע ביצירותיו כמו הקונצ'רטו של ברנדנבורג, המיסה בדו מינור ותשוקת מתיו הקדוש.

פרנץ שוברט

פרנץ שוברט היה מלחין ומוזיקאי אוסטרי אשר נחשב לאחד מגדולי המלחינים בכל הזמנים. הוא נולד ב-1797 בוינה, אוסטריה ומת ב-1828 בוינה, אוסטריה. הוא ידוע ביצירותיו כמו הסימפוניה מס' 8 בלה מינור, רביעיית מיתרים מס' 14 בדי מינור, וסונטת הפסנתר מס' 21 בלה מינור.

פליקס מנדלסון

פליקס מנדלסון היה מלחין ומוזיקאי שוויצרי אשר נחשב לאחד מגדולי המלחינים בכל הזמנים. הוא נולד ב-1809 בהמבורג, גרמניה ומת ב-1847 בלייפציג, גרמניה. הוא ידוע ביצירותיו כמו הקונצ'רטו לכינור במי מינור, השמינייה במי מז'ור ורביעיית מיתרים מס' 6 בפה מינור. שם המשפחה אנגל הוא שם משפחה פופולרי במדינות רבות ונובע מהגרמנית המילה "אנג'ל" שפירושה "מלאך". מאמינים שמקורו בגרמניה במהלך ימי הביניים ונמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה, שוויץ וארצות הברית. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה אנגל, ביניהם המלחין הגרמני יוהאן סבסטיאן באך, המלחין האוסטרי פרנץ שוברט, המלחין השוויצרי פליקס מנדלסון, והמלחין האמריקאי ג'ורג' גרשווין. שם המשפחה אנגל הוא שם משפחה פופולרי במדינות רבות והוא נגזר מהמילה הגרמנית "אנגל" שפירושה "מלאך". זהו שם משפחה פופולרי במדינות רבות, כולל גרמניה, אוסטריה, שוויץ וארצות הברית. השם אנגל נמצא גם במדינות אחרות, כמו הולנד, בלגיה וצרפת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן