דף הבית » להעביר את הזמן » מקור שם המשפחה אלמליך

מקור שם המשפחה אלמליך

2023-04-29 05:46:00+02:00

מה פירוש שם המשפחה אלמליך?

שם המשפחה אלמליך נגזר מהמילה העברית "אלמה", שפירושה "ילדה". זהו שם משפחה נפוץ בישראל, והוא משמש לרוב כשם פרטי לבנות. השם משמש גם כשם משפחה בחלקים מסוימים של העולם, כולל ארצות הברית. על פי ההערכה, מקורו של שם המשפחה אלמליץ' הוא במזרח התיכון, ונחשב כי משפחות יהודיות באזור השתמשו בו. מאמינים כי השם שימש לראשונה בימי הביניים, וככל הנראה נגזר מהמילה העברית "עלמה", שפירושה "ילדה".

מהי השכיחות של שם המשפחה אלמליך בישראל?

שם המשפחה אלמליך נפוץ למדי בישראל, ומשמש משפחות יהודיות רבות. לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, שם המשפחה אלמליך הוא שם המשפחה ה-28 בשכיחותו בישראל, כאשר כ-2,400 איש נושאים את השם. שם המשפחה ה-15 הנפוץ ביותר. הוא נפוץ למדי גם באזור מרכז ישראל, שם הוא שם המשפחה ה-24 בשכיחותו.

מהו מקור שם המשפחה אלמליך?

מקורו של שם המשפחה אלמליץ' הוא מאמינים כי הוא מזרח תיכוני, ומאמינים כי שימש את המשפחות היהודיות באזור. מאמינים כי השם שימש לראשונה בימי הביניים, וככל הנראה נגזר מהמילה העברית "אלמה", שפירושה "ילדה". שם המשפחה אלמליץ' נמצא גם במקומות אחרים בעולם, כולל ארצות הברית . בארצות הברית, שם המשפחה אלמליץ' נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה.

מהן כמה וריאציות של שם המשפחה אלמליך?

לשם המשפחה אלמליץ' יש כמה וריאציות, כולל אלמלי, אלמלי ואלמלי. וריאציות אלו כולן נגזרות מהמילה העברית "עלמה", שפירושה "ילדה".

מהם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אלמליך?

ישנם כמה אנשים מפורסמים הנושאים את שם המשפחה אלמליך, ביניהם הזמר והיוצר הישראלי שלומי אלמליך, השחקנית והדוגמנית הישראלית גלית אלמליך, והשחקן והבמאי הישראלי ארז אלמליך.

מהם כמה כינויים נפוצים לשם המשפחה אלמליך?

הכינויים הנפוצים לשם המשפחה אלמליך כוללים את אל, אלמי ואלמו. כינויים אלו נגזרים מהמילה העברית "עלמה", שפירושה "ילדה".

סיכום

שם המשפחה אלמליץ' הוא שם משפחה נפוץ בישראל, ומאמינים שמקורו במזרח התיכון. הוא נגזר מהמילה העברית "עלמה", שפירושה "ילדה", ומשמש לעתים קרובות כשם פרטי לבנות. שם המשפחה אלמליץ' נמצא גם במקומות אחרים בעולם, כולל ארצות הברית. ישנם מספר אנשים מפורסמים הנושאים את שם המשפחה אלמליץ', וכינויים נפוצים לשם המשפחה כוללים את אל, אלמי ואלמו. למידע נוסף על מקורו ושכיחותו של שם המשפחה אלמליך, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן