דף הבית » מעניין » מקור שם המשפחה אלבז

מקור שם המשפחה אלבז

2023-04-29 04:23:00+02:00

מה פירוש שם המשפחה אלבז?

שם המשפחה אלבז הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה "אל", שמשמעותה "אלוהים", ו"באז", שמשמעותה "לשלוט". נהוג לחשוב שהשם ניתן למי שהאמינו כי אלוהים בחר לשלוט באחרים. כמו כן, סבורים שהוא ניתן למי שהאמינו כי זכה לברכה על ידי אלוהים.

איפה שם המשפחה אלבז הכי נפוץ?

שם המשפחה אלבז נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה השלישי הפופולרי ביותר. הוא נמצא גם במדינות אחרות במזרח התיכון, כמו לבנון, סוריה וירדן. הוא נמצא גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-8,945 הנפוץ ביותר.

ישראל

בישראל, שם המשפחה אלבז הוא שם המשפחה השלישי בשכיחותו. ההערכה היא שיש למעלה מ-50,000 אנשים עם שם המשפחה אלבז בישראל. השם נמצא לרוב בערים תל אביב, ירושלים וחיפה.

לבנון

בלבנון, שם המשפחה אלבז הוא שם המשפחה הרביעי בשכיחותו. ההערכה היא שיש למעלה מ-10,000 אנשים עם שם המשפחה אלבז בלבנון. השם נמצא לרוב בערים ביירות, טריפולי וצידון.

סוּריָה

בסוריה, שם המשפחה אלבז הוא שם המשפחה החמישי בשכיחותו. ההערכה היא שיש למעלה מ-5,000 אנשים עם שם המשפחה אלבז בסוריה. השם נמצא לרוב בערים דמשק, חלב וחומס.

יַרדֵן

בירדן, שם המשפחה אלבז הוא שם המשפחה השישי בשכיחותו. ההערכה היא שיש למעלה מ-2,000 אנשים עם שם המשפחה אלבז בירדן. השם נמצא לרוב בערים עמאן, אירביד וזרקא.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אלבז

ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה אלבז, כולל:

  • אלבר אלבז – מעצב אופנה ישראלי
  • רן אלבז – זמר ופזמונאי ישראלי
  • יעקב אלבז – רב ומלומד ישראל
  • יצחק אלבז – פוליטיקאי ישראלי

שם המשפחה אלבז הוא שם ייחודי ומעניין בעל היסטוריה ארוכה ועשירה. זהו שם ספוג מסורת ועבר בדורות. זהו שם שמזוהה עם כוח, כוח ומנהיגות. למידע נוסף על מקור שם המשפחה אלבז, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה העברית או לצפות בסרטון YouTube זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן