דף הבית » המלצת הצוות » מקור שם המשפחה אדלר

מקור שם המשפחה אדלר

מקור שם המשפחה אדלר

מה המשמעות של שם המשפחה אדלר?

שם המשפחה אדלר נגזר מהמילה הגרמנית ל"נשר" וחושבים שאומץ כשם משפחה על ידי מי שהיה להם קשר לציפור. השם נמצא גם במשפחות יהודיות, שם חושבים שהוא אומץ כהתייחסות לנשר כסמל של כוח ועוצמה.

איפה שם המשפחה אדלר הנפוץ ביותר?

שם המשפחה אדלר נפוץ ביותר בגרמניה, שם הוא שם המשפחה ה-12 הפופולרי ביותר. הוא נפוץ גם באוסטריה, שוויץ וצ'כיה. בארצות הברית, שם המשפחה אדלר הוא שם המשפחה ה-542 הנפוץ ביותר.

מהו מקור שם המשפחה אדלר?

מקורו של שם המשפחה אדלר הוא בגרמניה, שם הוא שימש לראשונה כהתייחסות לנשר. מאמינים כי שם המשפחה אומץ על ידי מי שהיה להם קשר לציפור, אם דרך מקצועם ואם דרך קשר אישי.

אדלר במשפחות יהודיות

שם המשפחה אדלר נמצא גם במשפחות יהודיות, שם מאמינים שהוא אומץ כהתייחסות לנשר כסמל של כוח ועוצמה. במשפחות יהודיות, שם המשפחה מאוית לעתים קרובות ב-"a" במקום "e", כמו אדלר או אדלר.

אדלר בארצות אחרות

שם המשפחה אדלר נמצא גם במדינות אחרות, כמו בריטניה, קנדה ואוסטרליה. בבריטניה, שם המשפחה הוא שם המשפחה ה-5,845 הנפוץ ביותר. בקנדה, שם המשפחה הוא שם המשפחה ה-1,843 הנפוץ ביותר. באוסטרליה, שם המשפחה הוא שם המשפחה ה-2,868 הנפוץ ביותר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אדלר

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה אדלר, ביניהם הפילוסוף והפסיכולוג הגרמני אלפרד אדלר, השחקן האמריקאי סטיבן אדלר והזמר והפזמונאי האמריקאי לו אדלר.

סיכום

שם המשפחה אדלר נגזר מהמילה הגרמנית ל"נשר" וחושבים שאומץ כשם משפחה על ידי מי שהיה להם קשר לציפור. השם נפוץ בעיקר בגרמניה, אוסטריה, שוויץ וצ'כיה, ונמצא גם במשפחות יהודיות ובמדינות נוספות. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה אדלר, ביניהם הפילוסוף והפסיכולוג הגרמני אלפרד אדלר, השחקן האמריקאי סטיבן אדלר והזמר והפזמונאי האמריקאי לו אדלר. למידע נוסף על מקור שם המשפחה אדלר, לחץ כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן