דף הבית » TOP10 » מקורסיקה שם משפחה דון

מקורסיקה שם משפחה דון

מקורסיקה שם משפחה דון

שם המשפחה של דון: היסטוריה קצרה

שם המשפחה דון הוא שם נפוץ בכל העולם, אך ניתן לאתר את שורשיו לאי קורסיקה. מקורו של שם המשפחה דון הוא בסוף המאה ה-18, כאשר משפחה מהאי קורסיקה עברה ליבשת. המשפחה נודעה כמשפחת דון, ושם המשפחה עבר לאורך הדורות מאז. שם המשפחה דון נמצא לרוב באיטליה, צרפת וארצות הברית. באיטליה, שם המשפחה נמצא לרוב באזורים הצפוניים של המדינה, בעוד שבצרפת הוא נמצא לרוב בדרום. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות קליפורניה, ניו יורק ופלורידה.

מקור שם המשפחה דון

מקורו של שם המשפחה דון הוא מאמינים מהמילה הלטינית "דונום", שפירושה "מתנה". מאמינים כי המשפחה קיבלה את שם המשפחה כאות כבוד והערכה על שירותם לקהילה. משפחת דון הייתה ידועה בנדיבותה ובחביבות שלה, והדבר בא לידי ביטוי בשם המשפחה.

התפשטות שם המשפחה דון

שם המשפחה דון התפשט ברחבי העולם במשך מאות שנים. הוא נמצא לרוב באיטליה, צרפת וארצות הברית, אך ניתן למצוא אותו גם במדינות אחרות כמו קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. שם המשפחה נמצא גם במדינות רבות אחרות ברחבי העולם, כולל ברזיל, ארגנטינה ומקסיקו.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה דון

יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה דון. כמה מהבולטים ביותר כוללים את השחקן והבמאי האיטלקי רוברטו בניני, השחקן הצרפתי ז'אן קלוד ואן דאם והשחקן והקומיקאי האמריקאי דון ריקלס.

השוואה מהירה

מדינה תדירות
אִיטַלִיָה הכי נפוץ
צָרְפַת הכי נפוץ
ארצות הברית הכי נפוץ
קנדה מְשׁוּתָף
אוֹסטְרַלִיָה מְשׁוּתָף
ניו זילנד מְשׁוּתָף
בְּרָזִיל נָדִיר
ארגנטינה נָדִיר
מקסיקו נָדִיר

שם המשפחה דון הוא שם נפוץ בכל העולם, עם שורשיו עד לאי קורסיקה בסוף המאה ה-18. שם המשפחה נמצא לרוב באיטליה, צרפת וארצות הברית, אך ניתן למצוא אותו גם במדינות אחרות כמו קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה של דון, כולל השחקן והבמאי האיטלקי רוברטו בניני, השחקן הצרפתי ז'אן קלוד ואן דאם והשחקן והקומיקאי האמריקאי דון ריקלס. למידע נוסף על שם המשפחה של דון וההיסטוריה שלו, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן