דף הבית » להעביר את הזמן » מקורו ומשמעותו של שם המשפחה קבאסה

מקורו ומשמעותו של שם המשפחה קבאסה

2023-06-03 01:52:00+02:00

מה פירוש שם המשפחה קבסה?

שם המשפחה קבסה הוא ממקור עברי, והוא נגזר מהמילים העבריות "קב" ו"אסה", שמשמעותן "לאגד" ו"לעשות" בהתאמה. מקורו של השם הוא במזרח התיכון, והוא נמצא לרוב בישראל. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

היסטוריה של שם המשפחה קבסה

מקורו של שם המשפחה Kabasa הוא במזרח התיכון, והוא נמצא לרוב בישראל. משערים שזה נגזר מהמילים העבריות "קב" ו"אסה", שמשמעותן "לכרוך" ו"לעשות" בהתאמה. נהוג לחשוב שהשם שימש משפחות יהודיות במזרח התיכון, והוא נמצא בשימוש עד היום. משפחת קבסה מאמין שמקורה במזרח התיכון, ומחשבים ששימשו משפחות יהודיות במזרח התיכון. נהוג לחשוב שהשם נגזר מהמילים העבריות "קב" ו"אסה", שמשמעותן "לכרוך" ו"לעשות" בהתאמה. נהוג לחשוב שהשם שימש משפחות יהודיות במזרח התיכון, והוא נמצא בשימוש עד היום. משפחת קבסה מאמין שמקורה במזרח התיכון, ומחשבים ששימשו משפחות יהודיות במזרח התיכון. נהוג לחשוב שהשם נגזר מהמילים העבריות "קב" ו"אסה", שמשמעותן "לכרוך" ו"לעשות" בהתאמה. משערים כי השם שימש משפחות יהודיות במזרח התיכון, והוא נמצא בשימוש עד היום.

שכיחות שם המשפחה קבסה בישראל

שם המשפחה Kabasa נמצא לרוב בישראל, שם חושבים שמקורו. לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, שם המשפחה קבסה הוא שם המשפחה ה-5,919 הנפוץ ביותר בישראל, כאשר כ-1,000 איש נושאים את השם. השם נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קבסה

ישנם כמה אנשים מפורסמים הנושאים את שם המשפחה קבסה, ביניהם הזמר והיוצר הישראלי יוני קבסה, השחקן והבמאי הישראלי אורן קבסה, והשחקנית והזמרת הישראלית יעל קבסה.

יוני קבסה

יוני קבסה הוא זמר ופזמונאי ישראלי, הידוע בעיקר בזכות סינגל הלהיט שלו "קול העולם כולו". הוא הוציא מספר אלבומים, והופיע במספר רב של קונצרטים ופסטיבלים ברחבי העולם.

אורן קבסה

אורן קבסה הוא שחקן ובמאי ישראלי, הידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "ביקור הלהקה" ו"החוב". הוא גם ביים כמה סרטים, ביניהם "החוב" ו"ביקור הלהקה". לסיכום, שם המשפחה קבסה הוא ממוצא עברי, ונמצא לרוב בישראל. משערים שזה נגזר מהמילים העבריות "קב" ו"אסה", שמשמעותן "לכרוך" ו"לעשות" בהתאמה. משערים כי השם שימש משפחות יהודיות במזרח התיכון, והוא נמצא בשימוש עד היום. ישנם כמה אנשים מפורסמים הנושאים את שם המשפחה קבסה, ביניהם הזמר והיוצר הישראלי יוני קבסה, השחקן והבמאי הישראלי אורן קבסה, והשחקנית והזמרת הישראלית יעל קבסה. למידע נוסף על שם המשפחה Kabasa, אנא בקר ב-he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן