דף הבית » מומלץ בהקדם » מסמכים הדרושים לשינוי שם משפחה

מסמכים הדרושים לשינוי שם משפחה

מסמכים הדרושים לשינוי שם משפחה

מסמכים הדרושים לשינוי שם משפחה

שינוי שם המשפחה שלך הוא החלטה גדולה, וחשוב להבין את התהליך ואת המסמכים הדרושים לך כדי שזה יקרה. בין אם אתה משנה את שמך לאחר נישואין, גירושין או סתם כי אתה רוצה, ישנם צעדים מסוימים שאתה חייב לנקוט ומסמכים שאתה חייב לספק כדי להפוך את זה לרשמי.

אילו מסמכים אתה צריך כדי לשנות את שם המשפחה שלך?

המסמכים שאתה צריך כדי לשנות את שם המשפחה שלך תלויים בסיבה לשינוי. בדרך כלל, תצטרך לספק הוכחה לזהותך, הוכחה לשם הנוכחי שלך והוכחה לשם שאליו ברצונך לשנות.

הוכחת הזהות

יהיה עליך לספק הוכחה לזהותך, כגון רישיון נהיגה בתוקף, דרכון או תעודת זהות שהונפקה על ידי המדינה. מסמך זה חייב להציג את שמך הנוכחי ואת השם שאליו ברצונך לשנות.

הוכחה של השם הנוכחי

תצטרך גם לספק הוכחה לשמך הנוכחי. זו יכולה להיות תעודת לידה, תעודת נישואין או צו גירושין.

הוכחה לשם חדש

לבסוף, יהיה עליך לספק הוכחה לשם שאליו ברצונך לשנות. זה יכול להיות תעודת נישואין, צו גירושין או צו בית משפט.

כיצד לשנות את שם המשפחה שלך

ברגע שיש לך את כל המסמכים הדרושים, תוכל להתחיל בתהליך של שינוי שם המשפחה שלך. הצעד הראשון הוא לפנות למינהל הביטוח הלאומי (SSA) ולמלא טופס לשינוי שמך. יהיה עליך לספק את שמך הנוכחי, את השם שאליו ברצונך לשנות והוכחה לזהותך. לאחר שתמלא את הטופס, תצטרך לשלוח אותו ל-SSA. הם יבדקו את הבקשה שלך, ואם תאושר, יוציאו לך כרטיס ביטוח לאומי חדש עם שמך החדש. השלב הבא הוא ליצור קשר עם המחלקה לכלי רכב (DMV) ולמלא טופס לשינוי שמך. יהיה עליך לספק את שמך הנוכחי, את השם שאליו ברצונך לשנות והוכחה לזהותך. לאחר שתמלא את הטופס, תצטרך לשלוח אותו ל-DMV. הם יבדקו את הבקשה שלך, ואם תאושר, יוציאו לך רישיון נהיגה חדש או תעודת זהות שהונפקה על ידי המדינה עם שמך החדש. השלב האחרון הוא לפנות לשירות הדואר האמריקאי (USPS) ולמלא טופס לשינוי שמך. יהיה עליך לספק את שמך הנוכחי, את השם שאליו ברצונך לשנות והוכחה לזהותך. לאחר שתמלא את הטופס, תצטרך לשלוח אותו ל-USPS. הם יבדקו את הבקשה שלך, ואם תאושר, יוציאו לך כתובת חדשה עם שמך החדש.

השוואה מהירה

מסמך מידע נדרש
המוסד לביטוח לאומי שם נוכחי, שם חדש, הוכחת זהות
משרד הרישוי שם נוכחי, שם חדש, הוכחת זהות
שירות הדואר האמריקאי שם נוכחי, שם חדש, הוכחת זהות

שינוי שם המשפחה שלך הוא החלטה גדולה, וחשוב להבין את התהליך ואת המסמכים הדרושים לך כדי שזה יקרה. בין אם אתה משנה את שמך לאחר נישואים, גירושין או סתם כי אתה רוצה, תצטרך לספק הוכחה לזהותך, הוכחה של שמך הנוכחי והוכחה לשם שאליו אתה רוצה לשנות. תצטרך גם ליצור קשר עם המינהל לביטוח לאומי, המחלקה לכלי רכב ושירות הדואר האמריקאי כדי להפוך את השינוי לרשמי. למידע נוסף על התהליך, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן