דף הבית » עשרת הגדולים » מירי רגב – מבט על הפוליטיקאי הישראלי

מירי רגב – מבט על הפוליטיקאי הישראלי

מירי רגב – מבט על הפוליטיקאי הישראלי

מי זאת מירי רגב?

מירי רגב היא פוליטיקאית ישראלית המכהנת בכנסת משנת 2009. היא חברת הליכוד ומכהנת כיום כשרת התרבות והספורט. רגב נולד בקריית גת בשנת 1962 ושירת בצבא ההגנה לישראל במשך 16 שנים, ועלה לדרגת תת-אלוף. היא הייתה המפקדת הראשונה של חיל החינוך של צה"ל.

קריירה פוליטית מוקדמת

רגב החלה את הקריירה הפוליטית שלה בשנת 2006 כאשר מונתה לדוברת משרד ראש הממשלה. בשנת 2008 נבחרה לכנסת כחברת הליכוד. בקדנציה הראשונה שלה בכנסת כיהנה רגב כיו"ר הוועדה לענייני עלייה, קליטה ותפוצות.

שרת התרבות והספורט

בשנת 2015 מונתה רגב לשרת התרבות והספורט. בתפקיד זה שימשה אוהדת ווקאלית לקידום התרבות הישראלית ולשמירה על מורשת המדינה. היא גם הייתה מבקרת גלויה של תנועת החרם, ההשקעה והסנקציות (BDS), השואפת לבודד את ישראל מבחינה כלכלית ותרבותית.

מַחֲלוֹקֶת

רגב הייתה דמות שנויה במחלוקת בפוליטיקה הישראלית. היא זכתה לביקורת על עמדתה הקשוחה בנוגע להגירה ותמיכתה בחוק מדינת הלאום השנוי במחלוקת, שספג ביקורת על לשון ההדרה שלו. היא גם הואשמה בשימוש בשפה נלהבת כדי לתאר את יריביה הפוליטיים.

חיים אישיים

רגב נשואה לעופר רגב, קצין צה"ל לשעבר. לזוג שני ילדים. רגב היא רצה נלהבת ועשתה מספר מרתונים.

סיכום

מירי רגב היא דמות בולטת בפוליטיקה הישראלית. שימשה אוהדת קולנית לקידום התרבות הישראלית ולהגנה על מורשת המדינה. עם זאת, היא גם הייתה דמות שנויה במחלוקת בשל עמדתה הקשוחה בנוגע להגירה ותמיכתה בחוק הלאום. למידע נוסף על מירי רגב, עיין בסרטון YouTube זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן