דף הבית » TOP10 » מילר הוא שם משפחה נוצרי – מדריך מקיף

מילר הוא שם משפחה נוצרי – מדריך מקיף

מילר הוא שם משפחה נוצרי – מדריך מקיף

מהו שם המשפחה מילר?

שם המשפחה מילר הוא שם משפחה נוצרי נפוץ, שמקורו בימי הביניים. הוא נגזר מהמילה הלטינית "molaris", שפירושה "טוחן". שם המשפחה מילר נמצא לרוב בבריטניה, אירלנד וארצות הברית. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל גרמניה, צרפת וקנדה. שם המשפחה מילר הוא שם משפחה פטרונימי, כלומר הוא נגזר משם האב. במקרה זה, שמו של האב היה מילר. שם המשפחה מילר הוא גם שם משפחה מיקום, כלומר הוא נגזר ממקום. במקרה זה, המקום היה טחנה.

היסטוריה של שם המשפחה מילר

לשם המשפחה מילר יש היסטוריה ארוכה וסיפורת. זה מתוארך לימי הביניים, אז שימש לראשונה כשם משפחה. הוא שימש לראשונה כשם משפחה באנגליה במאה ה-12. שם המשפחה מילר שימש גם בסקוטלנד, אירלנד ווילס. שם המשפחה מילר נמצא לרוב בבריטניה, אירלנד וארצות הברית. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל גרמניה, צרפת וקנדה. שם המשפחה מילר נגזר מהמילה הלטינית "molaris", שפירושה "מילר". שם המשפחה מילר נמצא לרוב בבריטניה, אירלנד וארצות הברית. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל גרמניה, צרפת וקנדה.

שם משפחה מילר בארצות הברית

שם המשפחה מילר הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר בארצות הברית. על פי הלשכה האמריקאית למפקד האוכלוסין, שם המשפחה מילר הוא שם המשפחה ה-15 הנפוץ ביותר בארצות הברית. זהו גם שם המשפחה הנפוץ ביותר במדינת פנסילבניה. שם המשפחה מילר נמצא לרוב במדינות פנסילבניה, אוהיו וניו יורק. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל קליפורניה, אילינוי וטקסס.

שם משפחה מילר בבריטניה

שם המשפחה מילר הוא גם אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר בבריטניה. על פי המשרד לסטטיסטיקה לאומית, שם המשפחה מילר הוא שם המשפחה ה-11 הנפוץ ביותר בבריטניה. זהו גם שם המשפחה הנפוץ ביותר במחוז יורקשייר. שם המשפחה מילר נמצא לרוב במחוזות יורקשייר, לנקשייר ואסקס. הוא נמצא גם במחוזות אחרים, כולל קנט, סארי והרטפורדשייר.

שם משפחה מילר בארצות אחרות

שם המשפחה מילר נמצא גם במדינות אחרות, כולל גרמניה, צרפת וקנדה. בגרמניה, שם המשפחה מילר הוא שם המשפחה ה-13 בשכיחותו. בצרפת, שם המשפחה מילר הוא שם המשפחה ה-14 בשכיחותו. בקנדה, שם המשפחה מילר הוא שם המשפחה ה-16 הנפוץ ביותר.

השוואה מהירה

מדינה דַרגָה
ארצות הברית ה-15
הממלכה המאוחדת ה-11
גֶרמָנִיָה ה-13
צָרְפַת ה-14
קנדה ה-16

סיכום

שם המשפחה מילר הוא שם משפחה נוצרי נפוץ, שמקורו בימי הביניים. הוא נגזר מהמילה הלטינית "molaris", שפירושה "טוחן". שם המשפחה מילר נמצא לרוב בבריטניה, אירלנד וארצות הברית. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל גרמניה, צרפת וקנדה. שם המשפחה מילר הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר בארצות הברית, בריטניה, גרמניה, צרפת וקנדה. זהו גם שם המשפחה הנפוץ ביותר במדינת פנסילבניה ובמחוז יורקשייר. לשם המשפחה מילר יש היסטוריה ארוכה וסיפורית, והוא שם משפחה פטרונימי ומיקומו. הוא נגזר מהמילה הלטינית "molaris", שפירושה "טוחן", ונמצא לרוב בבריטניה, אירלנד וארצות הברית. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל גרמניה, צרפת וקנדה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן