דף הבית » אנציקלופדיה » מילר הוא שם משפחה יהודי

מילר הוא שם משפחה יהודי

מילר הוא שם משפחה יהודי

מה המשמעות של שם המשפחה היהודי מילר?

שם המשפחה היהודי מילר נגזר מהמילה הגרמנית "מולר", שפירושה "מילר". שם המשפחה ניתן במקור לאדם שעבד בטחנה וטחן תבואה לקמח. זהו שם משפחה יהודי נפוץ, והוא נמצא במדינות רבות ברחבי העולם.

תולדות שם המשפחה היהודי מילר

שם המשפחה היהודי מילר נמצא בשימוש מאז ימי הביניים. הוא שימש תחילה על ידי יהודים בגרמניה, ולאחר מכן התפשט למדינות אחרות עם הגירת היהודים. בארצות הברית, שם המשפחה שימש לראשונה על ידי מהגרים יהודים מגרמניה בסוף המאה ה-19. שם המשפחה מילר נמצא גם במדינות אחרות, כמו אנגליה, צרפת ורוסיה. באנגליה, שם המשפחה שימש לראשונה את המהגרים היהודים מגרמניה בסוף המאה ה-19. בצרפת, שם המשפחה שימש לראשונה על ידי מהגרים יהודים מגרמניה בתחילת המאה ה-20. ברוסיה, שם המשפחה שימש לראשונה על ידי מהגרים יהודים מגרמניה בסוף המאה ה-19.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה היהודי מילר

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה היהודי מילר. כמה מהבולטים ביותר כוללים:

אלברט מילר

אלברט מילר היה איש עסקים ופילנתרופ אמריקאי יליד גרמניה. הוא היה המייסד של חברת הבירה מילר, אחת ממבשלות הבירה הגדולות בארצות הברית.

לודוויג מילר

לודוויג מילר היה מלחין ומנצח אמריקאי יליד גרמניה. הוא היה המייסד של התזמורת הפילהרמונית של ניו יורק, והיה לאחת הדמויות המשפיעות ביותר במוזיקה הקלאסית האמריקאית.

דיוויד מילר

דיוויד מילר היה שחקן ובמאי אמריקאי יליד גרמניה. הוא נודע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "הסנדק" ו"הסנדק חלק ב'".

סיכום

שם המשפחה היהודי מילר הוא שם משפחה נפוץ, ונמצא במדינות רבות בעולם. זה נגזר מהמילה הגרמנית "מולר", שפירושה "מילר". שם המשפחה ניתן במקור לאדם שעבד בטחנה וטחן תבואה לקמח. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה היהודי מילר, ביניהם אלברט מילר, לודוויג מילר ודיוויד מילר. למידע נוסף על ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה היהודי מילר, בקר בוויקיפדיה או ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן