דף הבית » מומלץ בהקדם » מייק הוא שם משפחה: מבט מקיף

מייק הוא שם משפחה: מבט מקיף

מייק הוא שם משפחה: מבט מקיף

מה פירוש שם המשפחה מייק?

שם המשפחה מייק הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהשם הפרטי מייקל. השם מיכאל נגזר מהשם העברי מיכאאל שפירושו "מי דומה לאלוהים?" השם מייקל הוא אחד השמות הפופולריים ביותר בעולם דובר האנגלית, ולעיתים קרובות מקוצר למייק.

מקור שם המשפחה מייק

שם המשפחה מייק נמצא לרוב באנגליה, סקוטלנד ואירלנד. מאמינים שמקורו באנגליה, שם הוא תועד לראשונה במאה ה-12. האיות הקדום המתועד של השם הוא מיכאיל, שנמצא בספר Domesday של 1086. שם המשפחה מייק נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. מאמינים כי הוא הובא למדינות אלו על ידי מהגרים מאנגליה, סקוטלנד ואירלנד.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מייק

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה מייק, כולל:

מייק טייסון

מייק טייסון הוא מתאגרף מקצועני לשעבר שהיה אלוף העולם הבלתי מעורער במשקל כבד מ-1987 עד 1990. הוא נחשב לאחד מגדולי המתאגרפים במשקל כבד בכל הזמנים.

מייק מאיירס

מייק מאיירס הוא שחקן, קומיקאי ויוצר קולנוע קנדי. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטי אוסטין פאוורס ושרק.

מייק פנס

מייק פנס הוא סגן הנשיא הנוכחי של ארצות הברית. הוא היה בעבר מושל אינדיאנה מ-2013 עד 2017.

מייק האקבי

מייק האקבי הוא פוליטיקאי אמריקאי שכיהן כמושל ה-44 של ארקנסו בין השנים 1996 עד 2007. הוא היה מועמד למועמדות הרפובליקנית לנשיאות ארצות הברית בשנים 2008 ו-2016.

השוואה מהירה

שֵׁם מִקצוֹעַ
מייק טייסון מִתאַגרֵף
מייק מאיירס שחקן/קומיקאי
מייק פנס סגן נשיא ארצות הברית
מייק האקבי פּוֹלִיטִיקָאִי

לסיכום, שם המשפחה מייק הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהשם הפרטי מייקל. הוא נמצא לרוב באנגליה, סקוטלנד ואירלנד, אך נמצא גם בחלקים אחרים של העולם. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה מייק, כולל מייק טייסון, מייק מאיירס, מייק פנס ומייק האקבי. למידע נוסף על מייק ב-YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן