דף הבית » TOP10 » מה שמו של ברז המקלחת?

מה שמו של ברז המקלחת?

2023-06-14 04:10:00+02:00

מהו ברז מקלחת?

ברז מקלחת הוא מכשיר השולט בזרימת המים מראש מקלחת. לרוב הוא מותקן בדופן המקלחון ומשמש להפעלה וכיבוי של המים וכן לכוון את הטמפרטורה והלחץ של המים. הסוג הנפוץ ביותר של ברז מקלחת הוא הברז בעל ידית אחת, המופעל באמצעות ידית או ידית אחת.

סוגי ברזי מקלחת

ישנם מספר סוגים שונים של ברזי מקלחת זמינים, כל אחד עם תכונות ויתרונות ייחודיים משלו. הסוגים הנפוצים ביותר של ברזי מקלחת הם:

ברזים עם ידית אחת

ברזים עם ידית אחת הם הסוג הנפוץ ביותר של ברז מקלחת. הם מופעלים על ידי ידית או ידית בודדת ומשמשים בדרך כלל לשליטה בטמפרטורה ובלחץ של המים.

ברזים עם שתי ידיות

ברזי שתי ידיות דומים לברזים עם ידית אחת, אך יש להם שתי ידיות נפרדות לשליטה בטמפרטורה ובלחץ המים. ברזים אלה משמשים בדרך כלל במקלחות גדולות יותר, כמו אלו שנמצאים בבתי מלון או במתקנים ציבוריים.

ברזים עם שלוש ידיות

ברזי שלוש ידיות דומים לברזים עם שתי ידיות, אך יש להם שלוש ידיות נפרדות לשליטה בטמפרטורה ובלחץ המים. ברזים אלה משמשים בדרך כלל במקלחות גדולות יותר, כמו אלו שנמצאים בבתי מלון או במתקנים ציבוריים.

ברזים עם ארבע ידיות

ברזי ארבע ידיות דומים לברזי שלוש ידיות, אך יש להם ארבע ידיות נפרדות לשליטה על הטמפרטורה והלחץ של המים. ברזים אלה משמשים בדרך כלל במקלחות גדולות יותר, כמו אלו שנמצאים בבתי מלון או במתקנים ציבוריים.

איך נקראים ברזי מקלחת?

הסוג הנפוץ ביותר של ברז מקלחת הוא הברז בעל ידית אחת, המכונה גם "שסתום כדורי" או "שסתום מפנה". ברזי שתי ידיות ידועים בשם "שסתומים דו-כיווניים", ברזי שלוש ידיות ידועים בשם "שסתומי תלת-כיוונים", וברזי ארבע ידיות ידועים בשם "שסתומי ארבע-כיוונים".

כיצד להתקין ברז למקלחת

התקנת ברז למקלחת היא תהליך פשוט יחסית, אך חשוב להקפיד על הוראות היצרן. השלב הראשון הוא לסגור את אספקת המים למקלחת. לאחר מכן, יש להתקין את הברז בקיר המקלחת, ולחבר את הידיות לקווי אספקת המים. לבסוף, יש לבדוק את הברז כדי לוודא שהוא תקין.

סיכום

ברזי מקלחת הם חלק חיוני בכל מקלחון, והם מגיעים במגוון סגנונות ועיצובים. הסוג הנפוץ ביותר של ברז מקלחת הוא הברז בעל ידית אחת, המכונה גם "שסתום כדורי" או "שסתום מפנה". ברזי שתי ידיות ידועים בשם "שסתומים דו-כיווניים", ברזי שלוש ידיות ידועים בשם "שסתומי תלת-כיוונים", וברזי ארבע ידיות ידועים בשם "שסתומי ארבע-כיוונים". התקנת ברז למקלחת היא תהליך פשוט יחסית, אך חשוב להקפיד על הוראות היצרן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן