דף הבית » מומלץ בהקדם » מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה Climi

מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה Climi

מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה Climi

מה המשמעות של שם המשפחה Climi?

שם המשפחה Climi הוא ממקור איטלקי והוא נגזר מהמילה הלטינית "קליימקס", שפירושה "פסגה" או "פסגה". הוא האמין כי השם שימש לראשונה כדי להתייחס לאדם שחי בנקודה הגבוהה ביותר של הר או גבעה. שם המשפחה Climi נמצא לרוב באיטליה, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה.

היסטוריה של שם המשפחה Climi

שם המשפחה Climi קיים מאז ימי הביניים. מאמינים שהשם שימש לראשונה על ידי משפחת אצולה איטלקית שחיה באזור טוסקנה. המשפחה הייתה ידועה בעושרה ובעוצמתה, והשם עבר בדורות. שם המשפחה Climi נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. בארצות הברית, שם המשפחה Climi נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה. בקנדה, שם המשפחה Climi נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. באוסטרליה, שם המשפחה Climi נמצא לרוב במדינות ויקטוריה וניו סאות' ויילס.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Climi

יש כמה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה Climi. אלה כוללים את השחקן והבמאי האיטלקי קרלו קלימי, הפוליטיקאי ואיש העסקים האיטלקי ג'וזפה קלימי, והפסל והצייר האיטלקי ג'וזפה קלימי.

קרלו קלימי

קרלו קלימי היה שחקן ובמאי איטלקי שנולד ברומא בשנת 1892. הוא נודע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "הנמר" ו"הסנדק". הוא גם היה במאי של כמה סרטים, ביניהם "הנמר" ו"הסנדק חלק ב'". הוא נפטר ב-1975.

ג'וזפה קלימי

ג'וזפה קלימי היה פוליטיקאי ואיש עסקים איטלקי שנולד ברומא בשנת 1885. הוא היה חבר בפרלמנט האיטלקי בין השנים 1919 עד 1924 והיה גם מייסד המפלגה הלאומית הפשיסטית האיטלקית. הוא נפטר ב-1945.

ג'וזפה קלימי

ג'וזפה קלימי היה פסל וצייר איטלקי שנולד ברומא בשנת 1887. הוא נודע בעיקר בזכות פסלי החיות שלו ובציורי הנופים שלו. הוא נפטר ב-1971.

שם משפחה Climi במדינות אחרות

שם המשפחה Climi נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם. בבריטניה, שם המשפחה Climi נמצא לרוב במחוזות אסקס וקנט. בצרפת, שם המשפחה Climi נמצא לרוב באזורי פרובנס-אלפ-קוט ד'אזור ואוברן-רון-אלפ. בגרמניה, שם המשפחה Climi נמצא לרוב במדינות בוואריה ובאדן-וירטמברג.

סיכום

שם המשפחה Climi הוא ממקור איטלקי והוא נגזר מהמילה הלטינית "קליימקס", שפירושה "פסגה" או "פסגה". הוא האמין כי השם שימש לראשונה כדי להתייחס לאדם שחי בנקודה הגבוהה ביותר של הר או גבעה. שם המשפחה Climi נמצא לרוב באיטליה, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה Climi, ביניהם השחקן והבמאי האיטלקי קרלו קלימי, הפוליטיקאי ואיש העסקים האיטלקי ג'וזפה קלימי, והפסל והצייר האיטלקי ג'וזפה קלימי. שם המשפחה Climi נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם, כולל בריטניה, צרפת וגרמניה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן