דף הבית » טופ 100 » מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה שכטר

מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה שכטר

. מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה שכטר

מהו שם המשפחה של שכטר?

שם המשפחה שכטר הוא שם משפחה יהודי שמקורו במילה העברית "שכטר", שפירושה "קצב". מאמינים כי הוא אומץ על ידי משפחות יהודיות בימי הביניים, כאשר קצבים היו מקצוע נפוץ. שם המשפחה שכטר נמצא לרוב במשפחות יהודיות, אך הוא נמצא גם בתרבויות אחרות.

מקורות שם המשפחה שכטר

מקורו של שם המשפחה שכטר הוא בימי הביניים, כאשר משפחות יהודיות אימצו את שם המשפחה כדי לציין את מקצוען כקצבים. שם המשפחה נגזר מהמילה העברית "שכטר", שפירושה "קצב". שם המשפחה שכטר נמצא לרוב במשפחות יהודיות, אך הוא נמצא גם בתרבויות אחרות.

שכיחות שם המשפחה שכטר

שם המשפחה שכטר נמצא לרוב במשפחות יהודיות, אך הוא נמצא גם בתרבויות אחרות. בארצות הברית, שם המשפחה שכטר נמצא לרוב בניו יורק, קליפורניה ופלורידה. באירופה, שם המשפחה שכטר נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה ופולין. בישראל, שם המשפחה שכטר נמצא לרוב בירושלים, תל אביב וחיפה.

השוואה מהירה

מדינה שְׁכִיחוּת
ארצות הברית ניו יורק, קליפורניה, פלורידה
אֵירוֹפָּה גרמניה, אוסטריה, פולין
ישראל ירושלים, תל אביב, חיפה

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שכטר

ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה שכטר, כולל:

  • הרב יוסף ב' סולובייצ'יק (1903-1993), רב וחוקר תלמוד אמריקאי
  • הרב אברהם אייזיק קוק (1865-1935), רב ומנהיג רוחני ישראלי
  • הרב מרדכי קפלן (1881-1983), רב אמריקאי ומייסד תנועת השיקום
  • הרב שמשון רפאל הירש (1808-1888), רב גרמני ומייסד התנועה הניאו-אורתודוקסית
  • הרב יעקב ישראל קנייבסקי (1899-1985), רב וחוקר התלמוד הישראלי

סיכום

שם המשפחה שכטר הוא שם משפחה יהודי שמקורו במילה העברית "שכטר", שפירושה "קצב". מאמינים כי הוא אומץ על ידי משפחות יהודיות בימי הביניים, כאשר קצבים היו מקצוע נפוץ. שם המשפחה שכטר נמצא לרוב במשפחות יהודיות, אך הוא נמצא גם בתרבויות אחרות. בארצות הברית, שם המשפחה שכטר נמצא לרוב בניו יורק, קליפורניה ופלורידה. באירופה, שם המשפחה שכטר נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה ופולין. בישראל, שם המשפחה שכטר נמצא לרוב בירושלים, תל אביב וחיפה. יש הרבה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה שכטר, ביניהם הרב יוסף ב' סולובייצ'יק, הרב אברהם יצחק קוק, הרב מרדכי קפלן, הרב שמשון רפאל הירש והרב יעקב ישראל קנייבסקי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן