דף הבית » עשרת הגדולים » מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה רפפורט

מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה רפפורט

מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה רפפורט

מהו שם המשפחה רפפורט?

שם המשפחה רפפורט הוא שם משפחה יהודי שמקורו במזרח אירופה. זה נגזר מהמילה ביידיש "רפופורט", שפירושה "בנו של הרב". שם המשפחה נמצא לרוב במשפחות יהודיות, אך הוא נמצא גם בקבוצות אתניות אחרות.

היסטוריה של שם המשפחה רפפורט

שם המשפחה רפפורט קיים מאז המאה ה-16. על פי ההערכות, מקורו בפולין, שם שימש משפחות יהודיות. שם המשפחה התפשט לאזורים אחרים באירופה, כולל גרמניה, אוסטריה והונגריה. במאה ה-19 אומץ שם המשפחה רפפורט על ידי משפחות יהודיות שהיגרו לארצות הברית. שם המשפחה נמצא כיום במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ישראל, ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה.

משמעות שם המשפחה רפפורט

שם המשפחה רפפורט נגזר מהמילה ביידיש "רפופורט", שפירושה "בנו של הרב". זה מעיד כי הנושא המקורי של שם המשפחה היה בנו של רב. שם המשפחה קשור גם למילה העברית "רב", שפירושה "מורה".

וריאציות של שם המשפחה רפפורט

לשם המשפחה רפפורט יש וריאציות רבות, כולל רפופורט, רפופורטה, רפופורטה, רפופורטה, רפופורטה ורפופורטו.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה רפפורט

ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה רפפורט, כולל:

  • דיוויד רפפורט, שחקן ומפיק אמריקאי
  • מייקל רפפורט, שחקן וקומיקאי אמריקאי
  • רות רפפורט, שחקנית וזמרת ישראלית
  • מרדכי רפפורט, רב ומלומד ישראלי

שכיחות שם המשפחה רפפורט

שם המשפחה רפפורט נמצא לרוב במשפחות יהודיות, אך הוא נמצא גם בקבוצות אתניות אחרות. על פי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, שם המשפחה רפפורט הוא שם המשפחה ה-1,818 הנפוץ ביותר בארצות הברית.

שאלות ותשובות

ש: האם שם המשפחה רפפורט נפוץ? ת: שם המשפחה רפפורט נמצא לרוב במשפחות יהודיות, אך הוא נמצא גם בקבוצות אתניות אחרות. על פי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, שם המשפחה רפפורט הוא שם המשפחה ה-1,818 הנפוץ ביותר בארצות הברית. ש: מה מקור שם המשפחה רפפורט? ת: שם המשפחה רפפורט הוא שם משפחה יהודי שמקורו במזרח אירופה. זה נגזר מהמילה ביידיש "רפופורט", שפירושה "בנו של הרב". שם המשפחה נמצא לרוב במשפחות יהודיות, אך הוא נמצא גם בקבוצות אתניות אחרות. ש: האם יש אנשים מפורסמים עם שם המשפחה רפפורט? ת: כן, יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה רפפורט, ביניהם דוד רפפורט, מיכאל רפפורט, רות רפפורט ומרדכי רפפורט.

סיכום

שם המשפחה רפפורט הוא שם משפחה יהודי שמקורו במזרח אירופה. זה נגזר מהמילה ביידיש "רפופורט", שפירושה "בנו של הרב". שם המשפחה נמצא לרוב במשפחות יהודיות, אך הוא נמצא גם בקבוצות אתניות אחרות. לשם המשפחה רפפורט יש וריאציות רבות, כולל רפופורט, רפופורטה, רפופורטה, רפופורטה, רפופורטה ורפופורטו. יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה רפפורט, ביניהם דוד רפפורט, מיכאל רפפורט, רות רפפורט ומרדכי רפפורט. על פי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, שם המשפחה רפפורט הוא שם המשפחה ה-1,818 הנפוץ ביותר בארצות הברית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן