דף הבית » טופ 100 » מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה צידון

מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה צידון

מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה צידון

מהו שם המשפחה סידון?

שם המשפחה צידון הוא שם פטרונימי שנגזר מהעיר העתיקה צידון בלבנון. מאמינים שמקורו במזרח התיכון והוא ממוצא שמי. נהוג לחשוב שהשם נגזר מהמילה הפיניקית ל"דייג" או "דייג". השם נמצא במדינות רבות, ביניהן ישראל, לבנון, סוריה, ירדן וארצות הברית.

תולדות שם המשפחה צידון

העיר צידון נוסדה באלף השלישי לפני הספירה והייתה אחת הערים החשובות בעולם העתיק. זה היה נמל ומרכז מסחר מרכזי, והיה ביתם של הפיניקים, עם שמי קדום. העיר נהרסה על ידי אלכסנדר מוקדון בשנת 333 לפנה"ס ולאחר מכן נבנתה מחדש על ידי הרומאים. לפי האמונה שם המשפחה צידון מקורו במזרח התיכון והוא ממוצא שמי. משערים שזה נגזר מהמילה הפיניקית ל"דייג" או "דייג". השם נמצא במדינות רבות, ביניהן ישראל, לבנון, סוריה, ירדן וארצות הברית.

פירוש שם המשפחה צידון

פירוש שם המשפחה צידון הוא "דייג" או "דייג". מאמינים שזה נגזר מהמילה הפיניקית ל"דייג" או "דייג". השם נמצא במדינות רבות, ביניהן ישראל, לבנון, סוריה, ירדן וארצות הברית.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה צידון

ישנם מספר אנשים מפורסמים עם שם המשפחה צידון, ביניהם:• ראש ממשלת ישראל אהוד אולמרט (יליד 1945)• ראש ממשלת לבנון סעד חרירי (יליד 1970)• השחקן והקומיקאי האמריקאי אדם סנדלר (יליד 1966)• זמר אמריקאי ו כותבת השירים אלישיה קיז (ילידת 1981)• שחקן ובמאי אמריקאי בן סטילר (נולד ב-1965)

סיכום

שם המשפחה צידון הוא שם פטרונימי שנגזר מהעיר העתיקה צידון בלבנון. מאמינים שמקורו במזרח התיכון והוא ממוצא שמי. פירוש השם נחשב ל"דייג" או "דייג" והוא נמצא במדינות רבות, כולל ישראל, לבנון, סוריה, ירדן וארצות הברית. ישנם מספר אנשים מפורסמים עם שם המשפחה צידון, ביניהם ראש ממשלת ישראל אהוד אולמרט, ראש ממשלת לבנון סעד חרירי, השחקן והקומיקאי האמריקאי אדם סנדלר, הזמרת והפזמונאית האמריקאית אלישיה קיז, והשחקן והבמאי האמריקאי בן סטילר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן